• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dynamic dropdownlist

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieoli

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2008
Hierbij een lijstje met voedingswaren en een aantal bestanddelen.
Als ik aardappel aan vink zou de dropdownlist chips zout, chips paprika en pringles zout moeten laten zien, vink ook paprika aan zou de lijst enkel chips paprika moeten laten zien.
Het is een soort zoeken van many to many, weet anders niet hoe dit te omschrijven.
Wie kan me op weg helpen dit uit te werken?
Alvast bedankt.

Bijlagen

Ontcijfer de formules in bijlage maar eens.

Ik ga ervan uit dat je in beide kolommen 1 criterium kiest.

Wigi

Bijlagen

Helaas toch niet wat ik zoek, in je voorbeeld staan in de dropdownbox allemaal #REF! als ik enkel aardappel selecteer terwijl ik hoopte dan enkel een lijstje te zien met de drie items waar aardappel in voorkomt. Selecteer ik bv enkel vetten, zou dit alleen yoghurt in de dropdownbox moeten opleveren enz...
Misschien was het voorbeeld niet duidelijk genoeg. Toch bedankt voor deze snelle hulp.

Mijn voorbeeldbestand en formules zijn dan ook bedoeld als aanzet naar jou toe, om ervan te maken hetgeen je wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan