Dynamische achtergrond in xp home.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hicham

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2004
Berichten
11
Hallo,

vaak als ik langs computer winkel loop, zie ik dat ze op vele pc's binnen, als achtergrond een aquarium(bewegende vissen) hebben of iets dergelijks hebben.

Ik wil graag weten waar je zulke mooie achtergronden kan krijgen en/of downloaden.

Alvast bedankt
 
Die dingen heten screensavers en je kunt er met Google een heleboel vinden.
Windows heeft er zelf ook een stel: Klik met je rechter muisknop op het bureaublad en klik op Eigenschappen. Onder Schermbeveiliging kun je verschillende screensavers kiezen.
Als je er een downloadt en geïnstalleerd hebt, vind je hem daar terug.
Let wel heel goed op met wat je eventueel downloadt; veel van deze programmaatjes bevatten spyware.
Een heel populaire aquarium-screensaver bijvoorbeeld.:(
Dat geldt ook voor wallpapers.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Beetje vreemd?

IK geef een hint: Google screensavers die wordt verwijdert Maar die van@ Puppy en @Guus blijven staan ???
 
Ja zulke bedoel ik( van puppie).

En ik weet wat screenavers zijn, en die bedoel ik niet(heb er al talloze van). Ik vind het gewoon rustgevend als mijn desktop mooi levendig is(vinden jullie niet).

Vooral dat waterval is mooi( enige probleem is al die vragen).

Ik weet nu hoe je moet zoeken, gewoon animated wallpapers intikken op google.

Bedankt voor jullie reacties.
 
Re: Beetje vreemd?

Geplaatst door BANDIT123
IK geef een hint: Google screensavers die wordt verwijdert Maar die van@ Puppy en @Guus blijven staan ???


@Bandit mag ik vragen wat je hier mee bedoeld?
 
Re: Re: Beetje vreemd?

Geplaatst door puppie
@Bandit mag ik vragen wat je hier mee bedoeld?
In de link, die ik eerder gesloten heb(staat in "Diversen"), stond een link naar Google zoekresultaten.
Die is door een andere Moderator kennelijk verwijderd, want ik had hem laten staan.
 
aaaaah.
Nu begrijp ik de opmerking.
ja en nu kunnen we niet meer zien wie dat weggehaald heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan