• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dynamische Grafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenmuis

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Berichten
8
In navolging van mijn vorige vraag, het volgende. Ik heb een dynamische grafiek gemaakt zoals bijgaande voorbeeld. Echter zit er onder de range een formule (nu zit de grafiek het als een waarde) weet iemand hoe ik dat kan omzeilen?

Dat als eruit de formule een 0-waarde komt het niet mee wordt genomen in de grafiek.

Bij voorbaat dank.

Groet, JeroenBekijk bijlage Grafieken.xlsx
 
Wat als je nu eens AANTALARG(Sheet1!$F$4:$F$18) vervangt door simpelweg $B$4 in de benoemde bereiken?
 
Beste Wigi, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik wil graag dat de X-as zich automatisch aanpast aan het aantal jaren in mijn grafiek. Ik begreep dat ik daarvoor een dynamische grafiek moet maken, dat heb ik gedaan. Alleen wordt de formule als een "waarde" gezien. Enig idee hoe ik dit kan tackelen? Bekijk bijlage Grafieken.xlsx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan