dynamische harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaas

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Goedenavond,
Ik gebruik Windows7 Ultimate en heb een harde schijf met partities c, d en e. Deze e: heeft veel ongebruikte GB en ik wilde daarom 100Gb naar een nieuw volume verplaatsen. Via SYSTEEMBEHEER/COMPUTERBEHEER/SCHIJFBEHEER heb ik 100Gb overgeheveld naar partitie k: Tijdens deze aktie kreeg ik de mededeling dat er een dynamische schijf werd gemaakt en of ik door wilde gaan. Hierop heb ik ja geantwoord. Het gevolg is dat alle partities nu dynamisch zijn en Windows niet meer wil opstarten Bij herinstallatie van Windows heb ik de c-schijf geformateerd, maar de nieuw-optie werkt niet meer. Hierna wil de pc helemaal niet meer opstarten, ook niet met een installatie-cd. Wat moet ik doen om mijn pc weer in de lucht te krijgen?
B.v.d. voor uw antwoord.
Afz. STOMKOP

Hoi, we maken allemaal wel eens fouten maar dit is een van het lastige soort, temeer daar de zaak niet meer opstart.
Na enig zoeken, zeg maar gerust intensief, heb ik uiteindelijk een oplossing gevonden middels een opstartbare cd en nog wat truukjes. Iemand die hetzelfde probleem had heeft het opgelost zie # 19(Engels) of dat ook bij jou lukt valt af te wachten maar het zou wel fijn voor je zijn (lijkt op Sinterklaasrijmpje :d)
Succes iig en laat ff horen of het gelukt is.

Laatst bewerkt:
gelukt

Goedemiddag Mik,

Bedankt voor je tip. Met de Ultimate Boot CD (UBCD) is de computer weer opgestart en heb ik de partities weer naar nfts kunnen formatteren. Daarna de systeemherstelschijf van W7 opgestart en de W7backup (incl. systeembestanden) van de externe schijf geplukt. Ik ben zeer tevreden over deze backupfaciliteit. Na de restore hoefde ik niets meer te downloaden. Alles staat weer in de toestand als voor de crash. Gr.

Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(zet je vraag ff op "status opgelost")

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan