Hallo,
Ik ben bezig met een excelsheet waarin ik wil werken met dynamische keuzelijsten. Met de "als"-functie lukt dat; maar in mijn Office-versie kan ik maar 7 "als"-functies nesten.
In bijgevoegd voorbeeld heb ik aangegeven wat de bedoeling is: Op het tabblad "planning" in Cel A2 en verder kan een rol gekozen worden. Afhankelijk van de gekozen rol moet in cel B2 en verder de juiste keuzelijst getoond worden. In B25 dus de namen van tabblad "lijsten" C2 t/m C21; in B26 de namen uit F2 t/m F21 enzovoorts. Ik ben wat met INDEX aan het stoeien geweest, maar dat lukt niet erg.
Any help appreciated!
Mieke.
Ik ben bezig met een excelsheet waarin ik wil werken met dynamische keuzelijsten. Met de "als"-functie lukt dat; maar in mijn Office-versie kan ik maar 7 "als"-functies nesten.
In bijgevoegd voorbeeld heb ik aangegeven wat de bedoeling is: Op het tabblad "planning" in Cel A2 en verder kan een rol gekozen worden. Afhankelijk van de gekozen rol moet in cel B2 en verder de juiste keuzelijst getoond worden. In B25 dus de namen van tabblad "lijsten" C2 t/m C21; in B26 de namen uit F2 t/m F21 enzovoorts. Ik ben wat met INDEX aan het stoeien geweest, maar dat lukt niet erg.

Any help appreciated!
Mieke.