Dynamische update XP afbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Weet iemand de methode om een in gang gezette dynamische update vanaf de CD-rom van Win XP-HE op een nette manier af te breken? Deze update loopt nl. meestal vast na een melding van foute hardware o.i.d. en je kunt de zaak dan onmogelijk afbreken om het e.e.a. te verhelpen. Steeds opnieuw start setup weer opnieuw!
Wie, o wie?

Pimpernel.

Laatst bewerkt:
Hej,

Ik snap niet helemaal precies wat je bedoelt. Bedoel je die automatische windows update die rechts onderin verschijnt?? die moet je uitzetten door het volgende:

start, configuratiescherm, systeem, automatische updates, en dan het vinkje weghalen bij de computer up-to-date houden.

Als het wat anders is wat je bedoelt, zeg het dan ffe!

Hej,

Ik snap niet helemaal precies wat je bedoelt. Bedoel je die automatische windows update die rechts onderin verschijnt?? die moet je uitzetten door het volgende:

start, configuratiescherm, systeem, automatische updates, en dan het vinkje weghalen bij de computer up-to-date houden.

Als het wat anders is wat je bedoelt, zeg het dan ffe!

Ik vermeldde duidelijk een dynamische update vanaf de installatie-CD van Win XP-HE. Daarop kun je kiezen voor een algehele, nieuwe installatie òf die update welke bedoeld is om e.e.a. bij te werken.

Pimpernel.

(Sorry, dat de vraag in de verkeerde sector (ME) is terechtgekomen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan