Eén afspraak op meerdere data (zonder terugkeerpatroon!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hoihoi!

Is het mogelijk (en zoja, hoe) om één afspraak te plannen op meerdere data (zonder terugkeerpatroon)?

Bijvoorbeeld:
Afspraak is Tennis op 1 , 3 , 4 , 14 , 21 en 30 augstus.
Normaliter zou ik al deze dagen afzonderlijk van elkaar moeten aanklikken en elke keer Tennis moeten noteren en Opslaan.
Ik zou dus de afspraak Tennis willen opslaan en dan alle data aanklikken, zodat op al deze data deze afspraak komt te staan.

Nou, ik ben benieuwd...
Alvast bedankt voor jullie reactie

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Ik begrijp dat herhalend geen optie voor je is omdat de dagen niet vaststaan?

Precies; terugkeerpatroon is niet te gebruiken omdat het niet om een vast terugkerende frequentie gaat...

Iemand anders een idee??

Met je rechtermuisknop de afspraak selecteren en slepen naar de nieuwe datum, loslaten en het systeem vraagt of je wilt kopiëren of verplaatsen.
Andere mogelijkheden zijn er niet.

Bedankt voor je reactie.
Als ik dat doe dan verplaatst hij de afspraak hem zonder te vragen of ik wil verplaatsen of kopieren.
Oorspronkelijke datum verwijdert hij dus..

Of: met links slepen met de <Ctrl> toets ingedrukt.
Vind ik zelf net wat makkelijker en sneller. (Maakt namelijk gelijk al een kopie zonder vragen te stellen)
(Da's dus wèl een andere mogelijkheid ;))
Michel

Of: met links slepen met de <Ctrl> toets ingedrukt.
Vind ik zelf net wat makkelijker en sneller. (Maakt namelijk gelijk al een kopie zonder vragen te stellen)
(Da's dus wèl een andere mogelijkheid ;))
Michel

Toptip! Wist ik niet. Toch nog een andere mogelijkheid :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan