Eén muis dood, maar die andere niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
318
Ik zit met het volgende - vreemde - probleem op de pc van de schoonfamilie. Zij slopen en ik mag de boel oplossen ;) maar nu lukt het me even niet zonder externe hulp :eek:

Men was bezig met het overzetten van bestanden op de USB-stick/mp3-speler. Bij het eruit trekken van de speler - aan de voorkant van de pc - ging er een klein lipje mee uit de USB-poort. Achteraf gezien denk ik dat dat de aarde is ofzo. Er zit namelijk een dubbele USB-aansluiting en het gaat om het lipje dat tussen die twee aansluitingen zit. Voor de duidelijkheid, het betreft een standaard A-Open kast van MyCom.

Mijn handige zwager heeft het lipje weer teruggeplaatst, maar daarbij verzuimd de pc uit te zetten :rolleyes: . Nu lijkt het alsof er kortsluiting is geweest, want de muis (Logitech optisch met staart) doet het niet meer. Ik heb even mijn eigen muis geprobeerd (Logitech optische minimuis met staart) en die doet het wel. Daarop heb ik een nieuwe muis gekocht, maar die deed het dus niet. Muis geruild, maar die deed het ook niet. Verder onderzoek gepleegd. Geen enkel USB-apparaat wordt herkend, behalve m'n eigen muis :shocked:

Ik heb inmiddels de USB-apparaten gedeïnstalleerd, waarna WinXP ze zelf weer vindt en installeerd. Maar dat heeft ook niet geholpen. Ik weet nu even niet wat het probleem is. Wie weet een oplossing.

Alvast bedankt voor de moeite.

Systeem:
P4 3.0GHz op Asus P4P800
Win XP Pro NL
4 USB-poorten op moederbord en 2 aansluitingen aan de voorkant.

Melding bij insteken USB-apparaat: "onbekend apparaat"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan