Eén toets doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat het dan toch al beter gaat.

Ik weet niet wat services precies doen, die zijn er voor allerlei taken. Een foutmelding zou een aanwijzing kunnen zijn.

Een programma waarmee je kan zien of er iets ongewenst wordt opgestart is AutoRuns van System Internals. Daarmee kan je tot drie keer meer zien als bij de regels van MSCONFIG, tabblad Opstarten. Zeer aan te raden dus om te hebben. Dit programma scant de computer even een paar minuten maar hoeft niet te worden geïnstalleerd. De items staan dan in categorieën en wanneer je ook iets wilt opzoeken met Google dan moet het daarmee duidelijk worden of er sporen zijn overgebleven van de shareware die u noemt.

Met vriendelijke groet en een prettig einde van de week.

Altijd handig, tips als Autoruns. :)

I maak me sterk, dat het tooltje Macrokeys de boosdoener was. Ik zal die dit weekend weer installeren en kijken wat er gebeurt.

Ook alvast een fijn weekend.

Ik heb Macrokeys opnieuw geïnstalleerd en meteen stopte betreffende toets ermee. Dat is dus de boosdoener. Zie http://www.newsoftwares.net/macro-keys/. IK heb hen geschreven, maar tot nu toe geen antwoord gekregen. Houd je maar verre van dit programma.

Shareware CDRom's stoppen we tussen de spaken.

Controleer, zoals gezegd, op restjes van programma's met AutoRuns en doe een register scan/clean om te zoeken op fouten en regels met niet bestaande doelen. Het maakt applicaties vaak niet uit dat er opdrachten in het register achterblijven. Voor een register cleaner is het handig als deze een backup maakt of dat u zelf een systeem herstelpunt heeft.

Graag gedaan en succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan