Eén website wil niet meer laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

veryferry

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
76
Goedemorgen,

Er is hier iets vreemds aan de hand; de website www.fok.nl kan door mijn (werk)computer niet meer bereikt worden.
Ik heb geen ban opgelopen en de website zelf werkt gewoon. Andere computers binnen ditzelfde netwerk kunnen er ook gewoon op.
Via mijn mobiel en via het WiFi hier gaat het ook prima. Het is echt alleen deze computer.

Ik heb al een C-Clean gedaan en alle cookies en temp-files verwijderd. Maar tot op heden zonder succes.
Het is ook niet browser-afhankelijk, want ik probeer het met FF, Chrome en IE9.

Het is wel mijn werk-computer, dus ik ben beperkt in wat ik zoal kan en wil doen om dit probleem te verhelpen. Ik hoop dat het iets simpels is.
Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Mvg,
Ferry
 
Werkt het wel als je in je browser adresbalk 87.233.27.8 intypt?
In dat geval is het waarschijnlijk een DNS probleem.
Probeer je DNS cache eens te flushen via de command prompt.
ipconfig /flushdns

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraag hierbij: Je praat over "Andere computers binnen ditzelfde netwerk kunnen er ook gewoon op."
Zijn dat ook werkcomputers, op dezelfde manier ingericht als de jouwe?
Als dat niet het geval is (eigen meegebrachte pc's/laptops bijv., dus geen zakelijke) dan kan het zijn dat op jouw werkcomputer proxy-instellingen in werking zijn die (mogelijk) die ene website blokkeren.
[Denk aan criteria die in die proxy-server zouden kunnen zijn ingesteld, zoals mogelijk ongewenste inhoud, niet-werkgerelateerd etc.]

Tijs.
 
Hoi Tijs,

het zijn ook werkcomputers die op dezelfde manier ingericht zijn inderdaad.
Ook was die website altijd wel beschikbaar, maar opeens ging de site erg langzaam en nu krijg ik standaard een "verbinding werd geherinitialiseerd" melding.

Ik ga nu die flush proberen.
brb
 
Ik krijg het idee dat je collega's een geintje uitgehaald hebben met je.
Kijk eens naar de geblokkeerde pagina's bij je internet instellingen.
 
Ik krijg het idee dat je collega's een geintje uitgehaald hebben met je.
Kijk eens naar de geblokkeerde pagina's bij je internet instellingen.

Dat denk ik niet eigenlijk.
Het probleem zit in meerdere browsers, en het gebeurde live terwijl ik zelf met mijn pc bezig was, niet toen ik even weg was of zoiets dergelijks :{

Ik zie overigens niet zo snel waar de geblokkeerde pagina's zouden moeten staan.
 
Laatst bewerkt:
Is er geen systeembeheerder op jullie kantoor?

Wat gebeurd er wanneer je fok.nl pinged of het IP adres wat ik gaf?

Groeten Marcel
 
Hoi Marcel,

als ik dat IP adres intik, dan gebeurt hetzelfde als wanneer ik gewoon de url intik. Hij wacht heel lang en zegt uiteindelijk: De verbinding werd geherinitialiseerd.

Hoe ik een website moet "pingen" weet ik niet :eek:
 
Pingen kan niet, heb het net zelf geprobeerd.
Heb je Windows7 of een ander OS?

Groeten Marcel
 
Op werk heb ik windows 7.
Overigens hebben we inderdaad geen netwerkbeheerder, en mijn baas zal het waarschijnlijk niet zoveel boeien dat ik op mijn werk PC niet op dat forum kan komen.
 
In de onderstaande map staat een bestandje hosts genaamd.
Open dit bestandje met kladblok en de regels waar geen hekje voor staat kun je hier posten?
C:\Windows\System32\drivers\etc\

Groeten Marcel
 
In de onderstaande map staat een bestandje hosts genaamd.
Open dit bestandje met kladblok en de regels waar geen hekje voor staat kun je hier posten?
C:\Windows\System32\drivers\etc\

Groeten Marcel

Ga ik morgen gelijk voor je doen! Thanks! Fijne avond nog :D
 
In de onderstaande map staat een bestandje hosts genaamd.
Open dit bestandje met kladblok en de regels waar geen hekje voor staat kun je hier posten?
C:\Windows\System32\drivers\etc\

Groeten Marcel

Er zijn geen regels zonder hekje ervoor. Wil je alsnog de tekst hebben die er in staat? Het is niet veel.
 
OPGELOST!!

Het werkt weer....en best simpel!
heb de cache geleegd. Ik dacht dat dit ook wel gedaan werd bij een C-Clean. Ook dacht ik dat dit browser afhankelijk was...maar anyway..ik ben er weer :D
 
Heb je je internet cache geleegd of .....?
Dat zou vreemd zijn want je vertelde dat je de webpagina met 3 verschillende browsers niet kon bereiken.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan