E: i.p.v. G:

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Berichten
532
Hallo,

Ik heb een ISO bestand gemaakt van Roller Coaster en een virtuele drive (G) gemaakt met DAemon Tools.
Het ISO bestand gemount, maar als ik het spel wil starten, vraagt ie om de E-drive i.p.v. de G-drive.

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt!
 
Je moet een aangepaste exe hebben.
Ik had hetzelfde probleem met Rome Total War. (nog altijd de beste RPG tot nu toe by the way :)) Je moet eigenlijk de eerste CD altijd bij hebben, anders werkt het niet. Maar als je de exe veranderd hoeft dat niet meer. Voorwaarde is wel dat je zelf de originele CD's hebt... ;)

Anyway, op www.sesamstraat.com kun je die exe vinden. Gewoon in de zoek optie roller coaster typen en je vind het zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je nu vanaf G: starten? Als je dat 1 keer doet onthoud het geinstalleerde gedeelte dat en zoekt het de cd vanaf dan in G:. Evt de autorun.inf openen in G: om te kijken welk programma normaal gestart wordt als de cd auto-run'ed.

Anders zou je nooit van cd-rom driveletter kunnen wisselen zonder zulke programma's opnieuw te moeten installeren. :lampje: Opnieuw installeren vanaf G: is misschien nog een optie.


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan