e-mail account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg5

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
hoi all,
ik wil vragen of iemand weet hoe je een e-mailaccount kunt verwijderen in je msn messenger.
ik zal het duidelijk uit leggen.
Bij mij was iemand die mijn pc wilde gebruiken om zich in te loggen op msn messenger. (ik heb messenger 7.0)
Maar als ik me aan wil melden kan ik ook haar e-mail in net.messenger service zien alleen ik heb dan niet haar wachtwoord maar dat is ook geen probleem. Het probleem is hoe krijg ik haar e-mail uit mijn net.messenger service verwijderd?
Ik hoor het wel.

grtzz Mario

(heb xp-pro)

hoi,
als ik control userpasswords2 in uitvoeren typ en dan het daarop volgend venster krijg dan lukt het nog niet om de desbetreffende e-mail te verwijderen.
Als ik op verwijderen klik doet ie niks.
Ook niet als ik msn messenger uit heb staan.
Weet jij (of iemand) nog een optie voor het probleem??

grtzz Mario

Als je Windows XP hebt:

Via de zoekoptie van XP zoeken naar mappen met de naam credentials en de inhoud hiervan verwijderen (meestal zit hier een map met een cijfercombinatie in).

X:\Documents and Settings\NAAMGEBRUIKER\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials

Dan ben je ze wel allemaal kwijt!!!! dus wel onthouden welke je wilt bewaren!! En Windows maakt de desbetreffende map zelf weer aan.

hoi,
alvast bedankt voor je reactie maar na de map credentials verwijdert te hebben mocht het helaas niet baten.
Het blijft erin staan.
Nog meer opties?

messenger 7.0 verwijderen misschien?
Zover zou ik het liefst niet gaan maar als alle opties op zijn,,,,

grtzz Mario

doe je het niet goed!! doe maar via ZOEKEN de File en Map vinden en verwijder die maar!

Heb al eerder iemand gezien met dit probleem.
MSN Messenger verwijderen gaat ook niet helpen waarschijnlijk :confused:

Dan heeft ze, ten tijde dat ze jouw pc gebruikte, jij als contactpersoon toegevoegd in haar account. Je moet nu haar vragen, want je weet immers haar password niet, of ze dat wilt verwijderen, dan pas kun je haar e-mailaccount in je msn messenger verwijderen, dat dacht ik tenminste.

Dennis.

Geplaatst door weinberg5
hoi,
alvast bedankt voor je reactie maar na de map credentials verwijdert te hebben mocht het helaas niet baten.
Het blijft erin staan.
Nog meer opties?

messenger 7.0 verwijderen misschien?
Zover zou ik het liefst niet gaan maar als alle opties op zijn,,,,

grtzz Mario

Ook opnieuw opgestart na het verwijderen?

Beste mensen,
allereerst harstikke bedankt voor jullie reacties!

Het is me toch gelukt m.b.v. breekpunt.nl(zie link op deze pagina)
Ik maakte de fout bij het verwijderen van \Documents and Settings\NAAMGEBRUIKER\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials om de optie verborgen bestanden weergeven in te schakelen en om opnieuw op testarten.
Het probleem is nu daardoor opgelost.

nogmaals mijn dank.

grtzz Mario

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan