E-mail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Hallo,

Ik heb meerdere accounts op mijn computer, alleen ik krijg het e-mail programma bij de andere account's niet aan de praat (kan geen verbinding maken met hotmail).
Bij mijn eigen account heb ik daar geen problemen mee, wat doe ik fout ??
 
Hotmail is geen programma. Hij heeft het over een email programma waar hij zijn email accounts (waaronder hotmail) wil openen. Of begrijp ik het nou verkeerd???:shocked:
 
Ik heb het gelezen als een aantal gebruikeraccounts van Windows XP, waarvan er maar één verbinding krijgt met Hotmail en de andere niet.

Edit: moet elk gebruikersaccount met de eigen instellingen een Hotmail-account openen?
 
Laatst bewerkt:
Het is ook niet helemaal duidelijk hoop dat Hertogjan dat een beetje wil verduidelijken.
 
Bij geen enkel programma wil het lukken zoals outlook express...incredimail ..heb ze allebij geprobeerd, maar ze krijgen geen verbinding met hotmail.
Gebruik ik mijn adres van mijn eigen zonnet account dan doet hij het wel.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
 
Staat de server wel ingesteld op HTTP- server en de email service op hotmail?
 
Als ik hem op IMAP doet hij het ook niet, en je moet ook een uitgaande e-mail server ingeven.
 
Bij mij werkt het wel, maar heb begrepen dat het misschien niet werkt bij nieuwere hotmail accounts.
 
Gooi eerst dat Incredimail er maar eens af. Spyware hoort niet op een computer...
 
heb er ervaring mee dat deze een hoop rotzooi kan veroorzaken...
 
Op nucia waar veel hijackthislogs worden nagekeken melden ze nooit (tenminste de logs die ik gezien heb) dat incredimail rotzooi is en dat het verwijderd moet worden
 
heb uin het verleden vaak genoeg het programma verwijderd bij klanten waarna de PC weer als een zonnetje liep...
 
Hallo,

Ik heb meerdere accounts op mijn computer, alleen ik krijg het e-mail programma bij de andere account's niet aan de praat (kan geen verbinding maken met hotmail).
Bij mijn eigen account heb ik daar geen problemen mee, wat doe ik fout ??

Gaat het hierbij om hetzelfde Hotmail account, of om andere accounts?

Wat is de exacte error die je terugkrijgt?

heb uin het verleden vaak genoeg het programma verwijderd bij klanten waarna de PC weer als een zonnetje liep...
Tja.. Dat hoor je ook bij mensen die Windows XP hebben vervangen door Windows 2000. Maar om nou te zeggen dat XP spyware is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan