Goedemiddag,
Ik proeber een behoorlijke lijst van namen en e-mail adressen te exporteren naar Outlook 2007. Hier loop ik echter tegen een aantal problemen aan.
Het importeren lukt wel, echter mijn velden bovenaan worden niet apart verwerkt, dus staat er: naam;e-mailadres. Deze kan ik dus niet apart indelen, en komt de naam samen met het email adres bij email adres te staan. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Wat zijn de voorwaarden voor de bovenste velden in Excel? Hoe kan ik deze van elkaar scheiden? Ze staan in aparte cellen.
Alvast bedankt.
Ik proeber een behoorlijke lijst van namen en e-mail adressen te exporteren naar Outlook 2007. Hier loop ik echter tegen een aantal problemen aan.
Het importeren lukt wel, echter mijn velden bovenaan worden niet apart verwerkt, dus staat er: naam;e-mailadres. Deze kan ik dus niet apart indelen, en komt de naam samen met het email adres bij email adres te staan. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Wat zijn de voorwaarden voor de bovenste velden in Excel? Hoe kan ik deze van elkaar scheiden? Ze staan in aparte cellen.
Alvast bedankt.