• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

E-mail adressen Excel 2007 exporteren naar Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

sklent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2013
Goedemiddag,

Ik proeber een behoorlijke lijst van namen en e-mail adressen te exporteren naar Outlook 2007. Hier loop ik echter tegen een aantal problemen aan.
Het importeren lukt wel, echter mijn velden bovenaan worden niet apart verwerkt, dus staat er: naam;e-mailadres. Deze kan ik dus niet apart indelen, en komt de naam samen met het email adres bij email adres te staan. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Wat zijn de voorwaarden voor de bovenste velden in Excel? Hoe kan ik deze van elkaar scheiden? Ze staan in aparte cellen.
Alvast bedankt.

Probeer eens met "Echte" CSV op te slaan vanuit excel. zo te zien gebruik je nu ";" als scheidingsteken in plaats van ",". Heb helaas geen outlook om het nu te proberen.

Hallo, we gaan proberen. Is het een .csv bestand welke je probeert te importeren. Ik heb hier een paar video's. Kijk hier eens even rond.

Klikje 1 importeren

En hier klikje exporteren

Er zullen er nog wel meer staan op Youtube, maar dan heb je een indruk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan