e-mail alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
bestaat er een progje waarmee ik erop gewezenword dat er een e-mail voor me is? Mailalert werkt alleen met Oulook en Incredimail vind ik niets. Zoek echt iets voor outlook express
 
Via mailwasher kun je spam mail terugsturen naar degene waar het van afkomstig is, voordat het binnengehaald wordt via outlook. Mail die wel goed is kun je dan accepteren en dan wordt outlok express geladen. Dit programma kun je zo instellen dat het in je taakbalk start. Deze geeft ook een melding als er mail binnenkomt.
 
Geplaatst door Robbert1978
Via mailwasher kun je spam mail terugsturen naar degene waar het van afkomstig is, voordat het binnengehaald wordt via outlook. Mail die wel goed is kun je dan accepteren en dan wordt outlok express geladen. Dit programma kun je zo instellen dat het in je taakbalk start. Deze geeft ook een melding als er mail binnenkomt.

Bedankt Robbert. Ik krijg eigenlijk nooit mail binnen dat ik niet wil accepteren. Daarvoor heb ik mijn PC voldoende afgesteld en beveiligd. Mailwasher is, zoals ik het lees, een extra handeling. Ik wacht dus nog even op andere reacties.
 
Mailwasher is wat dat betreft inderdaad een extra handeling, maargoed, die extra handeling is 1 klik op je linkermuisknop, om de knop mail program in te drukken, dan start hij outlook express.

Kun je niet gewoon outlook express geminimaliseerd in je taakbalk doen, dan blijft outlook gewoon actief en dan kun je ook instellen dat hij elke minuut op nieuwe post controleerd
 
Ik gebruik het progje Easy Notification dat geeft een melding in je taakbalk event. met geluid als er nw. post binnenkomt. Je kunt het bv. elke 5 min. laten contr.
Het is freeware en ik zal even kijken hoe groot hij is.
De post is ook te bekijken voordat je het opend.
 
Ik had hem als een gezipte bijlage gepost en hij is maar 550 Kb. Hij is nu gemaild en als er nog meer liefhebbers zijn hoor (zie) ik het wel.
De site weberik.com reageerd niet.
Er zijn wel reviews als je zoekt op Easy Notification bij Google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan