E-mail behouden na Downgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

HpLaptopUser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Berichten
58
Hallo dames en heren,

Ik wil mijn Pc downgraden naar XP. Ik heb op het moment een Upgrade installatie gedaan van Windows 7. Ik wil mijn pc downgrade naar XP (daar heb ik zo mijn redenen voor en is hier op het moment niet belangrijk). Nu heb ik allerlei (belangrijke) mail op mijn Outlook (voorheen Vista) / Windows Live Mail. Hoe zorg ik ervoor dat ik al die ontvangen mailtjes behoud bij een nieuwe installatie van XP op mijn pc.

Mvg, HpLaptopUser
 
Staat de mail in Outlook of in Windows mail?


Windows live mail omdat Windows 7 geen Outlook ondersteunt OF niet standaard bevat ofsoiets weet ik het. En windows live mail was overzichtelijker, beterder en gratis. Dus vandaar in Windows Live mail maar voorheen toen die op Vista stond nog in Outlook. Toen heb ik een upgrade gedaan van Windows 7 maar door fouten in het besturingssysteem wil ik hem downgrade naar XP + apparaten ondersteunen alleen Windows xp. Daarom was mijn vraag als ik naar XP downgrade (volledig nieuwe installatie), krijg ik mijn mail nog in mijn outlook? (Opnieuw configureren kan wel maar ik wil ook mijn mail die ik al ontvangen heb behouden. Is dit mogelijk zo ja hoe?
 
Outlook draait wel op Win 7, maar Outlook Express dus niet. Microsof had die twee verschillende mailprogramma's dus nooit een bijna identieke naam moeten geven !
 
Outlook draait wel op Win 7, maar Outlook Express dus niet. Microsof had die twee verschillende mailprogramma's dus nooit een bijna identieke naam moeten geven !


Okey dat zal best zo wezen, dankje voor je reactie maar daar ging mijn vraag niet om!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan