e-mail berichten in 2 keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
182
Een kennis stuurt mij regelmatig e-mail berichten met bijlagen. Het komt regelmatig voor dat hij het bericht de eerste keer bij verzending retour ontvangt, omdat er sprake zou zijn van spam. Wanneer hij hetzelfde bericht |+ bijlage een tweede keer aan mij toestuurt, komt het bericht normaliter bij mij binnen. De kennis en ik vragen ons beiden af hoe dit probleem ontstaat c.q. is te voorkomen?
Gemakshalve vermeld ik onderstaand de berichtgeving zoals de kennis die ontvangt:
--------Oorspronkelijk bericht--------
Van: System Administrator [mailto:psotmaster@kpnchange.com]
Verzonden:vrijdag 11 juli 2008 11.06
Aan:danke195@planet.nl
Onderwerp: Undeliverable: Delivery Status Notification (Failure)
Your message

Tot: AJJ Dankers
Subject: A F R I C A (+muziek)
did not reach the following recipient(s):
tinyvandevorst@home.nl on Fri, 11 Jul 2008 11:06:08 +0200
There was a SMTP communication problem with the recipient's email server. Please contact your system administrator.
<cpsmtpo-em103.kpnxchange.com #5.5.0 smtp;550-This message looks like spam to us. Dit bericht is geweigerd omdat het spam>

No virus found in this incomming message.
Checkes by AVG - http://www.avg.com
Version: 8.0.138/Virus Database: 270.4.7/1545 - Release Date: 10-7-2008 18.43

Wie kan mij hierover nader informatie verstrekken.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet,
VO.
 
Tja, je kan er niet aan doen ben ik bang. Het is de spamfilter van Home die hem er tussenuit vist als spam. Een tweede keer sturen schijnt dus te werken. Tot zover ik weet kan je zelf geen aanpassingen maken aan de spamfilter van Home zelf en hem dus niet op een Friends List zetten zodat hij gewoon doorkomt.
Het enige wat ik kan verzinnen is Home bellen om te vragen of hun dat kunnen doen maar daar heb ik mijn grote twijfels bij.
 
Tja, je kan er niet aan doen ben ik bang. Het is de spamfilter van Home die hem er tussenuit vist als spam. Een tweede keer sturen schijnt dus te werken. Tot zover ik weet kan je zelf geen aanpassingen maken aan de spamfilter van Home zelf en hem dus niet op een Friends List zetten zodat hij gewoon doorkomt.
Het enige wat ik kan verzinnen is Home bellen om te vragen of hun dat kunnen doen maar daar heb ik mijn grote twijfels bij.

Bedankt en to ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan