e-mail berichten niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
De afgelopen dagen heb ik noodgedwongen mijn Windows XP professional opnieuw moeten installeren. Een kopie van mijn DBX-files heb ik weer teruggezet. Daardoor had ik in Outlook Express weer alle bewaarde berichten beschikbaar. Die heb ik toen via importeren overgezet naar Microsoft Outlook 2003. Dit programma gebruik ik altijd als ik mijn e-mails wil lezen. Maar gisteren en ook vandaag krijg ik geen e-mails in mijn Postvak In. In het programma Mcafee Spamkiller zie ik wel allerlei berichten onder "Accepted E-mail" van vandaag en gisteren staan. De berichten zijn er wel maar ik krijg ze niet te zien in Microsoft Outlook 2003. Heeft iemand enig idee hoe ik wel aan die berichten kan komen.

Theo

Anders moet je eens je zelf een email sturen en kijken wat er gebeurd.

Via Outlook Express heb ik een e-mail naar mezelf gestuurd. Zowel in Outlook 2003 als in Outlook Express wordt dit bericht niet in postvak in opgenomen. Voor alle zekerheid heb ik ook Office 2003 helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar vooralsnog heeft dat niets opgeleverd. Mogelijk is een ander programma er de oorzaak van dat mijn e-mails niet doorkomen. Welk programma dat kan zijn, daar heb ik geen idee over. Ik werk met een aantal Mcafee programma's maar dat doe ik al lang en er waren nooit problemen.

Outlook geeft niet aan dat de mail verzonden is.

misschien staan de problemen in je logboek van XP..

Start / confiuratiescherm / systeembeheer / logboeken
Kijk eens onder toepassing.
Kijk eens of rond de tijd van de vastlopers een foutmelding voorkomt.

Van outlook is je account , pop3 en smtp wel goed ingevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan