e-mail bevestigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theone

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hoe kan ik mijn e-mail adres bevestigen met windows messenger??

Ik krijg steeds deze melding met de het protocol hoe ik dit moet doen, maar het lukt mij steeds niet.

Het protocol is als volgt:

1. ga naar postvak in (ik neem aan vanuit msn)
dit lukt mij

2. e-mail bericht lezen
van: passport-ledenservices
onderweg: e-mailadres van net.passport controleren

Wat bedoelen ze hiermee en hoe doe je dit???

3. klik op eerste koppeling in het e-mail bericht om te controleren of het hebt ontvangen.

Dit snap ik ook niet.

Weet iemand de oplossing???

Je ziet in je inbox van MSN (hotmail dus) een e-mail bericht staan van de ledenservice?
Als je die aanklikt ga je naar dit bericht, of te wel hij wordt geopend, als het goed is zie je in dit bericht een stukje welkomst tekst en daarbij het verzoek de link aan te klikken voor het checken van je e-mail, ze willen alleen maar zien dat je dit e-mail adres ook daadwerkelijk gebrukt, de link zorgt voor een reply richting de ledenservice en de e-mail is geactiveerd.

Ik snap er geen fluit van.

Ik heb msn 4.7, kan geen hotmail hier vinden en krijg de melding: je bent niet bij alle services aangemeld.

NET.pasport is dit hetzelfde als Hotmail, of is dit iets heel anders??

laten we dan eens beginnen met een nieuwere versie te downloaden.
HIER vind je de nieuwe versie, eerst kijken of je de oude kunt verwijderen en dan eerst maar eens deze instaleren.
Je kunt altijd nog via webmail naar hotmail en dan de e-mail lezen.
www.hotmail.com en daar inloggen, dit geeft hetzelfde effect, maar nogmaals ook die nieuwe versie messenger instaleren.

Ik heb msn 6.2 geinstalleerd, alleen snap ik niet waarom de oude versie weer opstart bij opnieuw opstarten computer.

Ook bij msn 6.2 kan ik nog steeds mijn schermnaam niet veranderen, hoe kan dit??

Ik denk dat hier een verduidelijking op zijn plaats is:

Je hebt Windows Messenger 4.7 die standaard(?? Weet ik niet zeker, ik heb WinME) in Windows XP zit en je hebt MSN Messenger 6.2 die je gratis kan downloaden en waarvoor je je moet aanmelden bij NET.paspoort met je e-mailadres.

Theone, als je even rondkijkt op de Microsoft site krijg je heel veel info hierover, waarna je kunt besluiten wat je precies wilt doen met deze programma's. Heb je dan nog vragen, kom dan gewoon hier weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan