e de waele
Verenigingslid
- Lid geworden
- 28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik krijg steeds maar E mail van OUDSPOT en TRAVELBIRD hoe raak ik daar van af zodat deze niet steeds weer bij mijn post staat
IK heb zelf al deze proberen te zetten op de lijst van geblokkeerde afzenders maar mooi niet werkt voor geen meter een van deze( oudspot) staat in de lijst
En staat bij de volgende post een dag later gewoon weer op mijn mail
De andere travelbird krijg ik gewoon niet in de lijst gezet die gaat gewoon niet in de lijst staan
Ik zou het zo willen dat ik deze afzenders blokkeer en tegelijk dat deze gelijk word verwijderd zodat ik deze nooit meer tegen kom Gaat dat lukken ??
Ik heb nog een vraag wat is het verschil tussen de aan vink blokjes van
1 afzender toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzender
2 domein van afzender toevoegen aan de lijst met met geblokkeerde afzenders
Wat is het verschil tussen deze twee ?
Ik heb de 2 onderste blokjes aangevinkt van : de geblokkeerde berichten als .........
: Mij afmelden voor de nieuws brief .......
Ik hoop dat er een oplossing is voor mijn vraag misschien met een progje ik weet het niet maar met WLM zou dat toch moeten kunnen
e de waele
Ik krijg steeds maar E mail van OUDSPOT en TRAVELBIRD hoe raak ik daar van af zodat deze niet steeds weer bij mijn post staat
IK heb zelf al deze proberen te zetten op de lijst van geblokkeerde afzenders maar mooi niet werkt voor geen meter een van deze( oudspot) staat in de lijst
En staat bij de volgende post een dag later gewoon weer op mijn mail
De andere travelbird krijg ik gewoon niet in de lijst gezet die gaat gewoon niet in de lijst staan
Ik zou het zo willen dat ik deze afzenders blokkeer en tegelijk dat deze gelijk word verwijderd zodat ik deze nooit meer tegen kom Gaat dat lukken ??
Ik heb nog een vraag wat is het verschil tussen de aan vink blokjes van
1 afzender toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzender
2 domein van afzender toevoegen aan de lijst met met geblokkeerde afzenders
Wat is het verschil tussen deze twee ?
Ik heb de 2 onderste blokjes aangevinkt van : de geblokkeerde berichten als .........
: Mij afmelden voor de nieuws brief .......
Ik hoop dat er een oplossing is voor mijn vraag misschien met een progje ik weet het niet maar met WLM zou dat toch moeten kunnen
e de waele