E-mail blokkeren en gelijk verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik krijg steeds maar E mail van OUDSPOT en TRAVELBIRD hoe raak ik daar van af zodat deze niet steeds weer bij mijn post staat
IK heb zelf al deze proberen te zetten op de lijst van geblokkeerde afzenders maar mooi niet werkt voor geen meter een van deze( oudspot) staat in de lijst
En staat bij de volgende post een dag later gewoon weer op mijn mail
De andere travelbird krijg ik gewoon niet in de lijst gezet die gaat gewoon niet in de lijst staan
Ik zou het zo willen dat ik deze afzenders blokkeer en tegelijk dat deze gelijk word verwijderd zodat ik deze nooit meer tegen kom Gaat dat lukken ??
Ik heb nog een vraag wat is het verschil tussen de aan vink blokjes van
1 afzender toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzender
2 domein van afzender toevoegen aan de lijst met met geblokkeerde afzenders
Wat is het verschil tussen deze twee ?
Ik heb de 2 onderste blokjes aangevinkt van : de geblokkeerde berichten als .........
: Mij afmelden voor de nieuws brief .......
Ik hoop dat er een oplossing is voor mijn vraag misschien met een progje ik weet het niet maar met WLM zou dat toch moeten kunnen
e de waele

Hoi hoi e de waele

Zodra een ongewenste mail in postvak ongewenst komt die kan je als eerst blokkeren ( kijk plaatjes hieronder ! )

blokkeren1.jpg blokkeren2.jpg

Maar ook als je een ongewenste post per-ongeluk verwijdert hebt en van tevoren niet geblokkeerd, die kan je ook vanuit map Verwijderd als Ongewenst of Phishingbericht markeren ( vanuit map verwijdert dat doen zeer doeltreffend ook is ! ) en op die manier echt verwijder je of blokkeer je die dan ..:D ( kijk onder hieronder plaatje ! ) ..

blokkeren3.jpg <<--Dit is slecht een voorbeeld ! ! :D ...ben namelijk gek op AH ! !
2gtx4cx.png
mijn favoriete winkel is dat :d

Uiteindelijk moet je even beetje mail-instellingen bij Outlook nakijken daar kom je ook interessante punten ( LET OP ! zeer uitgebreid is dat daar ! ) welke je aanvinken of aangeven i.v.m. ONgewenste en Phishings berichten kan ..

Laatst bewerkt:
Hallo
Ik gebruik WINDOWS LIVE Mail dat is toch wel iets anders alhoewel je ook daar iets kunt blokkeren boven aan het lint
Maar dan heb je ook nog de keuze : toevoegen aan de lijst geblokkeerde afzenders Of domein van afzender toevoegen aan de lijst van geblokkeerde afzenders
welke van deze 2 moet ik hebben
OJa ook nog heel bedankt voor uw reactie op mij vraag
e de waele

:oIk snap nog steeds dus niet verschil tussen zogenaamde Windows live mail en mijn Outlook welke zich op https://login.live.com/ bevind' ..

Maar hoop inderdaad dat je ongv. zo daar ook instellen kan ? :( ?
( excuses ! ) ..

Anders .... hoezo probeer je niet die mail-systeem dan ? kan je op enorm en zeer uitgebreide manier ongewenste post voor altijd blokkeren/terugkaatsten/ bij Microsoft die doorgeven en registreren .... enz..etc..

Laatst bewerkt:
Ok ik ga dat eens bekijken misschien krijg ik nog meer reacties
bedankt al vast
e de waele

Kijk even in deze discussiedraad
Staan een paar tips in over hoe de berichtregel op te stellen, maar (heb ik verder zelf niet gezien/getest) werkte het (toch) niet goed.

Mogelijk werkt het bij jou wel.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan