Ik werk al vele jaren met veel plezier :thumb:en probleemloos met e-mail office outlook 2003
Enkele dagen lang het bericht ontvangen dat de mail box dreigde vol te raken
van system administrator(postmaster@kpnxchange.com).
Geen aandacht aan besteed, dacht zal wel foutje zijn want alles was keurig uit postvak in verplaatst naar persoonlijke bestandmappen en/of definitief verwijderd.
Uiteindelijk na pakweg 5 dagen hetzelfde bericht ontvangen 'your mailbox is closed. Ik kon niet meer verzenden en ontvangen
Ik heb zonder soelaas mm werkelijk alle opties tig keer doorlopen oa via kpnmail&internet assistent (hierna kpn)
Hoewel '
Je voelt je zo'n oen dat je dit, kennelijk overbekende probleem met al die daarvoor geboden Tools, zelf niet kunt oplossen. Ik zat herhaaldelijk en aanhoudend wat te proberen via kpn
klik 'email problemen oplossen'.
verschijnt 1 item rood (zoeken naar uitgaande e-mail server) verder alles groen vinkje
ik klik op rood en krijg enkele 'server adresopties' te zien die van toepassing kunnen zijn om in te vullen
ik had dezelfde dag al wat eerder zekerheidshalve genoteerd via kpn 'systeeminformatie' mail.planet.nl
ik wijzig (probeer is wat) dat in optie kpnplanet.nl
en daarna kan ik weer verzenden/ontvangen.
Maar????
Ik had verwacht een groot aantal mails
ik weet zeker dat veel berichten over die periode aan mij zijn gezonden.
Maar er komt niets. alleen nieuw spul.
kan iemand mij vertellen:
of / hoe ik nog mails kan ophalen over de closed periode
en
herkent iemand dit probleem?
toch niet logisch? Als de naam van de outserver al niet (meer) goed was en als dat door mij handmatig moest worden aangepast dan moet dat toch worden meegedeeld door system administrator cq KPN! Ik twijfel dan ook sterk of dit de oorzaak en dus de oplossing was. Maar ja ? hoe zit dat dan??
Enkele dagen lang het bericht ontvangen dat de mail box dreigde vol te raken
van system administrator(postmaster@kpnxchange.com).
Geen aandacht aan besteed, dacht zal wel foutje zijn want alles was keurig uit postvak in verplaatst naar persoonlijke bestandmappen en/of definitief verwijderd.
Uiteindelijk na pakweg 5 dagen hetzelfde bericht ontvangen 'your mailbox is closed. Ik kon niet meer verzenden en ontvangen
Ik heb zonder soelaas mm werkelijk alle opties tig keer doorlopen oa via kpnmail&internet assistent (hierna kpn)
Hoewel '
Je voelt je zo'n oen dat je dit, kennelijk overbekende probleem met al die daarvoor geboden Tools, zelf niet kunt oplossen. Ik zat herhaaldelijk en aanhoudend wat te proberen via kpn
klik 'email problemen oplossen'.
verschijnt 1 item rood (zoeken naar uitgaande e-mail server) verder alles groen vinkje
ik klik op rood en krijg enkele 'server adresopties' te zien die van toepassing kunnen zijn om in te vullen
ik had dezelfde dag al wat eerder zekerheidshalve genoteerd via kpn 'systeeminformatie' mail.planet.nl
ik wijzig (probeer is wat) dat in optie kpnplanet.nl
en daarna kan ik weer verzenden/ontvangen.
Maar????
Ik had verwacht een groot aantal mails
ik weet zeker dat veel berichten over die periode aan mij zijn gezonden.
Maar er komt niets. alleen nieuw spul.
kan iemand mij vertellen:
of / hoe ik nog mails kan ophalen over de closed periode
en
herkent iemand dit probleem?
toch niet logisch? Als de naam van de outserver al niet (meer) goed was en als dat door mij handmatig moest worden aangepast dan moet dat toch worden meegedeeld door system administrator cq KPN! Ik twijfel dan ook sterk of dit de oorzaak en dus de oplossing was. Maar ja ? hoe zit dat dan??