E-mail die wordt opgehaald met POP3 connector van sbs2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfreak08

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
42
Hoi,

Sinds we onze e-mail ophalen met een pop3 connector in Exchange 2003 voor sbs2003 komen zo goed als alle e-mails in de spambox van Outlook terecht.

Iemand bekend met dit fenomeen ?

Alvast bedankt !

Nour Din
 
Stop je die mail in één mailbox, of laat je 'm parsen naar gebruikersnamen (ik geloof dat dat 'e-mail voor algemeen postvak' of zoiets heette)?. De pop3 connector is sowieso erg brak, als je de kans hebt zou ik Mx of bSMTP gebruiken.
 
POP3 connector

Bedankt voor je reactie.

Mailboxen bestaan bij onze provider allemaal afzonderlijk, maar bedoeling is dat na een tijd verdwijnt.
SMTP is ideaal, maar we hebben geen vast ip adres, dus weet niet of het zo een goed idee is om bijv met dyndns of zo te werken.
 
Nah, zou ik dan ook maar even niet doen. Daar komt bij dat als je geen vast ip adres hebt poort 25 hoogstwaarschijnlijk ook dicht staat.
Als ik het goed begrijp laat je de pop3 connector meerdere mailboxen ophalen die je dan allemaal in de mailbox van de betreffende gebruiker laat bezorgen?
 
ja, dat klopt.
Mail wordt al gescand op spam en evt. gemarkeerd bij onze provider.
Ik zie niet wat het verschil is tussen mail die wordt opgehaald via pop3 van exchange of pop3 van outlook.
 
Kijk eens bij Geavanceerd Beheer, Eerste Org, Global, Message Delivery en dan bij IMF. Zet daar de SCL Rating eens een stuk hoger.
 
Of wat je ook nog even kan doen is:
Server/SMTP/Default server/Properties, dan op Advanced naast IP adres klikken, dan op Edit bij volgende scherm en daar dan even IMF uitzetten. Dan wordt het spamfilter van Exchange even niet gebruikt, zie je wellicht meteen of het daar mee te maken heeft.
 
Bedankt

Maar op onze server is geen IMF geïnstalleerd.
Trouwens dit geldt enkel voor SMTP en niet voor de POP3 connector volgens microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan