E-mail geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarrellDD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Ik weet niet of dit de goede plaats is maar mijn vraag is:

ik ben een mevrouw aan het helpen om haar geblokkeerde e-mail adress aan het deblokkeren, maar als een code willen aanvragen om haar e-mail te resetten gaat die code naar een nicht die geen antwoord geeft. hoe kan ik deze e-mail toch deblokkeren?

Groetjes & Bedankt!
DarrellDD

Email deblokeren ?

Probeer maar bijv. IncrediMail 2.0 installeren en als standard e-mailclient instellen ( ! )
moet je eerst alle jouw e-mail adressen back-uppen ( !!!! ) zodat je straks opnieuw kan als contacten noteren enz..
Op betreffende geblokkeerde afzender ALS je met rechte kant van muis klikt zie gelijk opties en keuzes hoe je iemand blokkeren en/of de-blokkeren kan..:d

:thumb:kik ff die screenshot's:thumb:

1.)-
swd9vp.jpg
2.)-
11qlfo7.jpg

Laatst bewerkt:
ROYONIX,

heb je de vraag wel goed gelezen/begrepen?
Jouw oplossing heeft namelijk niets met het probleem te maken ;)

Tardis

:) Bedoeling is ook van mij kant dat ALS die incredimail word geinstaleerd, die ook overneemt postvak in van Outlook of wat dan ook, en op andere kant zodra je intypt adressen welke je had in outlook, je kan ook de-blokeren als maar die in outlook dat was...:)

Begrijp ik maar je begrijpt de vraag niet.
Het gaat zo te lezen om iemand die haar wachtwoord kwijt is.
Lees de vraag nog maar eens goed door.

Tardis

:( Aaach yep dit is zo en sorryyyy heb ik niet opgelet, dan hij denk ik provider-helpdesk bellen moet die word in paar oogenbliken geregelt...:thumb:

Laatst bewerkt:
Niet teveel tijd aan besteden...
TS is sinds de eerste post niet meer online geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan