e mail map office 2007 verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Een tijdje geleden heb ik voor mijn vrouw (die een eigen e-mail adres heeft) een extra e mail map aangemaakt. Dit heb ik gedaan via de optie regels en waarschuwingen. Het werkte perfect. Vandaag was deze map plotseling verdwenen. Mailtjes die naar dit e-mail adres worden verzonden komen nu binnen in de algemene postvak in map. Ik heb de volgende drie vragen.
- hoe kan dit adres zo maar verdwijnen.?
- ( hoe) kan ik hem weer tevoorschijn halen?
- Is ze de mail die hierop binnengekomen is nu kwijt.?
Graag jullie advies.
bvd
groet Harrie Ploegstra

Hallo,

Een op z'n minst enigszins 'verwarrende' vragenreeks.

1. De verwijderde map kan nog in Verwijderde Items staan. Verder is er toch geen mail weg? Want je zegt zelf dat deze nu binnenkomt in de 'algemene' map Postvak IN.
2. Hoewel je aangeeft dat de aangemaakte map verdwenen is, vraag je vervolgens, hoe het 'adres' (ik lees dan: mail-account) verdwenen is ...... :confused:
3. Dus daarom ook de volgende vraag: wat wil je nu precies 'terug'- halen.

Mijn eerste reactie: 'iemand' heeft de extra Postvak IN-map waarnaar de regel t.b.v. het account van je vrouw verwijst verwijderd.
Mogelijk staat deze in de de map 'Verwijderde Items', anders ben je de mails die daarin stonden inderdaad kwijt.
De mails die hierna zijn binnengekomen zijn kennelijk in Postvak IN wél aanwezig zoals je zelf aangeeft.
Mijns inziens volstaat het opnieuw aanmaken van een Postvak IN-map met dezelfde naam.

Laatst bewerkt:
Beste Teun
Bedankt voor de reactie.
Naar mijn weten heeft niemand die regel verwijderd. Er staan geen mailtjes in de verwijderde items. Kan dit niet te maken hebben met een virus of een "schoonmaak" programma. Ik heb CCleaner op de pc geinstalleerd. Met terughalen bedoel ik dat er misschien ergens een vinkje of iets dergelijks is uitgehaald waardoor het pictogram van de map is verdwenen. Door dat weer te herstellen zou misschien het pictogram weer te voorschijn kunnen komen.

groet Harrie

Hoi,

Nog steeds is me niet helemaal duidelijk wat je nu wilt en wat er is 'verdwenen'.
Voor de duidelijkheid: je hebt drie dingen gedaan:
1. het e-mailaccount van je vrouw in Outlook aangamaakt
2. een extra 'Postvak IN'-map aangemaakt t.b.v. mail voor haar
3. een regel ingesteld waarin wordt geregeld dat aan haar mailadres gerichte post in die aangemaakte map terecht komt

Uit je verhaal tot nu toe zoude er twee zaken 'verdwenen' zijn, namelijk 2. de extra map en 3. de regel ......
Klopt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan