e-mail mappen thuis en in het buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

iduna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Ik werk zowel vanuit huis als in het buitenland.
Alles vanaf mijn e-mail adres. Outlook is heel handig, vooral voor het maken van mappen zodat ik een overzicht krijg van alle e-mails die ik ontvangen heb. Vaak moet ik daar ook weer in terug zoeken. Maar als ik in het buitenland ben, dan kan ik niet bij die mappen en dus de informatie die ik nodig heb.

Wie weet er een goeie oplossing hiervoor.

Hoe, waar zorg ik dat ik zowel overzichtelijke mappen heb (zoals bv in outlook) die ik ook vanaf het buitenland kan blijven zien.

Heb nu een mailadres die ik in webmail kan uitlezen, maar die is niet echt overzichtelijk en handig. Nu doe ik van ellende maar veel vanuit mijn hotmail maar dat staat niet bepaald professioneel.

ik hoor het graag.

Hoi,

Gebruik je geen laptop dan?
Want dat zou je probleem al aardig oplossen, mits je Outlook daarop hebt staan natuurlijk

Als je e-mail over het IMAP-protocol beschikt blijven je mappen gesynchroniseerd met de server.

Dan maakt het niet uit waar je inlogt, zolang het maar via IMAP gaat.

Is het een eigen e-mailadres, m.a.w. een eigen domein?
Zo ja, draai je die op een eigen mailserver of laat je het ergens hosten?

Het is in beide gevallen handig om te vermelden, of welke mailserver je draait of waar je je domein laat hosten. :)

Veel verstand heb ik er niet van, dat moge duidelijk zijn, maar ik dacht dat als je outlook gebruikt op de pc, die mappen niet automatisch terug te vinden zijn in je mappen op je laptop.

Ik reis veel naar gebieden waar je niet altijd met je laptop terecht kunt. Dat is dus niet altijd een mogelijkheid. Ik organiseer duikreizen over de hele wereld, dus dat betekend ook landen als Thailand, indonesie etc. Daar heb ik soms dan alleen de gelegenheid via een piepend en krakend pctje ergens op het internet te komen.