Ik werk zowel vanuit huis als in het buitenland.
Alles vanaf mijn e-mail adres. Outlook is heel handig, vooral voor het maken van mappen zodat ik een overzicht krijg van alle e-mails die ik ontvangen heb. Vaak moet ik daar ook weer in terug zoeken. Maar als ik in het buitenland ben, dan kan ik niet bij die mappen en dus de informatie die ik nodig heb.
Wie weet er een goeie oplossing hiervoor.
Hoe, waar zorg ik dat ik zowel overzichtelijke mappen heb (zoals bv in outlook) die ik ook vanaf het buitenland kan blijven zien.
Heb nu een mailadres die ik in webmail kan uitlezen, maar die is niet echt overzichtelijk en handig. Nu doe ik van ellende maar veel vanuit mijn hotmail maar dat staat niet bepaald professioneel.
ik hoor het graag.
Alles vanaf mijn e-mail adres. Outlook is heel handig, vooral voor het maken van mappen zodat ik een overzicht krijg van alle e-mails die ik ontvangen heb. Vaak moet ik daar ook weer in terug zoeken. Maar als ik in het buitenland ben, dan kan ik niet bij die mappen en dus de informatie die ik nodig heb.
Wie weet er een goeie oplossing hiervoor.
Hoe, waar zorg ik dat ik zowel overzichtelijke mappen heb (zoals bv in outlook) die ik ook vanaf het buitenland kan blijven zien.
Heb nu een mailadres die ik in webmail kan uitlezen, maar die is niet echt overzichtelijk en handig. Nu doe ik van ellende maar veel vanuit mijn hotmail maar dat staat niet bepaald professioneel.
ik hoor het graag.