e mail met logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

dese

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Berichten
2
Wie geeft mij antwoord op de volgende vraag ik wil graag altijd de zelfde ondertekening en een logo bij de uitgaande e mail kan iemand mij vertellen hoe dat moet. Zodra je een nieuw bericht wil versturen dat dat dan gelijk te voorschijn komt/

Bij voorbaat dank
 
Bij de meeste email kan je automatisch een handtekening toevoegen en daarbij ook plaatjes. Werk je met outlook of iets anders?
 
Kun je me ook uitleggen wat ik dan moet doen ik werk met outlook express
 
In outlook expres is het niet mogelijk om een plaatje en tekst tegelijk in te laden. Als je je hadntekening in outlook express wil maken is dit of alleen tekst, of alleen een plaatje!

Maar het is wel mogelijk om een tekst en plaatje te gebruiken, alleen gaat dit even anders!
je moet je tekst en je afbeelding in een html bestand maken dit bijvoorbeeld opslaan als "handtekening.html" en daarna als bestand inladen in outlook express.
 
@ Krolik:
Wat is dat nou weer voor reaktie?!
Je post is verwijderd.

Lees dit even uit de huisregels:

# Houd het taalgebruik altijd netjes.
# Beledig nooit andere leden.
# Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.
# Dit geldt zowel voor kwetsende nicknames, handtekeningen, idents, hostnames, boodschappen en elke andere vorm van uiting. Ook als grapje worden dit soort opmerkingen niet getolereerd en leidt tot een onherroepelijke ban zonder waarschuwing vooraf.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan