en jij gaat een administratie bijhouden wanneer, hoe lang en hoe vaak je zelf alle mailjes bekijkt? Dan mag je wel een secretaresse aannemen. Als het al bestaat... wat moet je ermee?
Ik denk dat je beter kan bedenken hoe je "meelezen" of hoe je het ook wilt noemen, van je mail door derden kan tegengaan. Hoe komen die mensen bijvoobeeld uberhaupt bij jouw mail? Zit er geen wachtwoord op je computer? Weet iemand het wachtwoord?
Waar je eens mee zou moeten beginnen... pas regelmatig (elke maand, zonodig vaker) je wachtwoord aan. Kies daarbij niet voor de naam van je moeder, je huisdier, je postcode, geboortedatum of iets dergelijks, maar bij voorkeur een wachtwoord dat nergens op slaat, zoals een willekeuge reeks letters en/of cijfers. Wachtwoorden met een volgnummer zijn ook niet verstandig. Ga dus niet na "acbdef@1" als wachtwoord "acbdef@2" gebruiken.
Wat je verder nog kan doen... stel de schermbeveiliging in met een korte tijd+wachtwoord. als je dan even wegloopt van je scherm, moeten mensen er wel als de kippen bij zijn om je mail te gaan lezen, anders springt hij in de schermbeveiliging. Die kan je overigens ook direct activeren als je wegloopt, druk op CTRL+ALT+DEL en kies "lock computer". Knappe kop die er dan nog inkomt zonder wachtwoord.