E-mail ongeopend verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Hallo geachte Mevr/Mijnheer,

Ik werk met Outlook Express 6 en nu is mijn vraag: Op welke mannier kan ik een E-mail verwijderen zonder hem te openen. Nu lukt mij dat niet want als ik op de regel van de mail ga staan en ik selecteer hem dan wordt de mail tevens geopend.
Hebt u voor dit probleem een oplossing?

Groetjes
Mathieu

Als je met de linkermuisknop 1 x op de mail klikt en dan op de del toets klikt (of rechtermuisknop optie "verwijderen") dan is hij toch ongeopend weg? Of bedoel je dat niet.

Heb je misschien een voorbeeldschem. Die kun je ook uitzetten.

Geplaatst door Tanja1968
Als je met de linkermuisknop 1 x op de mail klikt en dan op de del toets klikt (of rechtermuisknop optie "verwijderen") dan is hij toch ongeopend weg? Of bedoel je dat niet.

Heb je misschien een voorbeeldschem. Die kun je ook uitzetten.

ik heb dat probleem ook.
als je je e-mail aanklikt dan wordt hij eronder geopend.
dus één keer klikken en verwijderen helpt dan niet.
weet je misschien nog een andere oplossing tanja

Heb je misschien een voorbeeldscherm. Die kun je ook uitzetten.

Tip van Tanja al uitgevoerd? In OE/Beeld/Indeling en dan aldaar vinkje weghalen bij voorbeeldvenster.

Ik hoef alleen dan op de ongelezen email met ingedrukte rechtermuisknop te gaan staan en dan op verwijderen klikken. Moet toch echt lukken dacht ik. :) Of verwijderen via webmail, kan ook.

Geplaatst door gezina

Tip van Tanja al uitgevoerd? In OE/Beeld/Indeling en dan aldaar vinkje weghalen bij voorbeeldvenster.

bedank gezina.
dit zocht ik ook al een tijdje.
ik zat te zoeken in extra/opties.
ik was vergeten dat je dit moest doen onder beeld/indeling.

Dat kan ik goed begrijpen, heb me een aantal jaren terug ook een ongeluk gezocht hoe dat venster uit te zetten. In de Help van OE staat alleen hoe je de indeling kan gebruiken, niet dat je het ook uit kan zetten. Is trouwens ook veel veiliger, zo springt er geen email meer open met onveilige inhoud. :thumb:

E-mail ongeopend verwijderen

Hallo Tanja,

Bedankt voor de tip. Ik wist ook niet dat je het voorbeeld venster kunt weghalen met dat vinkje.
Ik haal dus nu het voorbeeld venster weg en verwijder vervolgens de ongewenste E-mails door te deleten.
Bedankt

Groetjes Mathieu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan