E-mail ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn mail kan ontvangen op zowel mijn desktop, i-Pad en i-Phone. Als ik mijn mail open op mijn i-Phone zie ik de mail niet meer op mijn pc waar ik eigenlijk gewoon dezelfde mail wil ontvangen zodat ik die 's avonds eventueel kan opslaan of beantwoorden.

Kan ik überhaupt mail ontvangen op drie toestellen?

Mijn provider is KPN en ik werk op mijn pc met Outlook 2010.

Mvg,
Anstof

offtopic : edmoor, ik ben (best wel) nieuwsgierig naar de reden om die derde in je handtekening op te nemen..........?

Puur een geintje. Zelf ben ik een groot fan van Windows 10 :D

Hmm, ik dacht even (weer) een geloofsgenoot aangetroffen te hebben. Ja, ook ik ben een fan van 10 en nee, ik heb 't na enkele weken weer verwijderd van mijn flaptop. In mijn specifieke geval wilde 10 niet soepel / snel draaien dus ik wacht wel tot mijn volgende machine of ik probeer het nog een keer in juni 2016 (als er mogelijk vele bugs zijn debugged en / of drivers voldoende zijn geactualiseerd).

Ik ben er nog maar weinig problemen mee tegengekomen op de tientallen PC's en laptops die ik er inmiddels van heb voorzien en ik vind het zeer prettig werken. Mijn eigen PC's telefoon en tablet draaien Windows 10.

Helaas, op mijn slechts 28 maanden oude superlaptop ('mijn systeem') draait 't niet lekker, terwijl 't op mijn 5 jaar oude netbookje, met slechts een Atom 1.6 processortje, prima draait.

Hallo ook windows 10 vind ik werken als een zonneke maar dat terzijde.

Bij gebruik van IMAP blijven je e-mailberichten op de KPN server staan. Zo heb je met een tablet, smartphone of een computer altijd overal toegang tot je e-mailberichten. IMAP staat voor Internet Message Access Protocol. Maak je gebruik van POP3, dan download je de e-mailberichten naar je apparaat. Hiermee zijn ze van de KPN server af en dus niet met een ander apparaat nog op te halen.

Om je verder te helpen is hier informatie over IMAP zoals edmoor al schreef.

http://kpn-klantzm.custhelp.com/app...2LzIvdGltZS8xNDQ2NDU1OTU5L3NpZC9XeFFDSHRBbQ==

Oke netjes. Graag gedaan weer namens allen zeg ik maar weer. Mag wel weer he. :P:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan