E-mail overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
557
Beste mensen ik zit met het volgende probleem: Bij een kennis van mij wou de PC niet meer opstarten in de normale mode, dus toen in de veilige mode gestart en vandaaruit alle *. dbx bestanden gecopiëerd naar de D schijf om deze te bewaren. De pc is bij de PC boer geweest en er is een nieuw besturingssysteem geinstalleerd. Nu heeft de PC boer ook alle bestanden die op de D schijf gezet waren ,overgezet op CD en daarna ook de D schijf leeg gemaakt.
Nu is mijn probleem ,wanneer ik probeer de bestanden van Outlook Expres te importeren van de CD rom dat dan daarna Outlook Expres niet meer op wil starten( geeft een fout melding en sluit af ).
Wat doe ik fout ?
Vr.gr. B.Kat
 
E-mail overzetten ?

Ik weet niet welk foutbericht Outlook expres gaf .Zie het heel even in beeld en dan sluit het af.
Kan dan alleen Outlook Expres weer openen nadat ik alle dbx bestanden uit de map wis.en dan opnieuw opstart.
Wat mij wel opviel was dat allebestanden die van de CD kwamen en naar de HD gecopiëerd waren de eigenschap >> alleen lezen hadden gekregen <<< wat begrijpelijk is ,maar dat de dbx bestanden alleen het vinkje hadden staan bij >> > archief <<<.
Vrgr.B.Kat
 
Laatst bewerkt:
Je kan volgens mij ook de bestanden van de cd kopieren naar de map waar de nieuwe mail bestanden staan als je daarna je mailprogramma opstart moet hij de door jou gekopieerde bestanden gebruiken.

groet,
Pieter:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan