e-mail probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
344
Ik werk met mailwasher. Hierin zie ik mailtjes teruggestuurd met mail delivery failure waaruit ik moet concluderen dat mijn systeem zonder mijn medeweten mailtjes verstuurt naar voor mij volkomen onbekende adressen. Ook zijn er veranderingen opgetreden in een groot Excel-bestand. Norton heeft de laaste update, Adaware, laatste update, noch Spy Sweeper vinden iets.
Ik heb Zone-alarm Pro ook laatste update.
Met Shields up gekeken en mijn systeem zou potdicht moeten zitten.

Als ik in mailwasher de berichten open dan zegt mailwasher ineens dat het een virus is.
Eenmaal heb ik een bericht in Outlook willen importeren waarop Norton onmiddellijk meldde dat het een virus was.

Aangezien dit voor mij een werkcomputer is met belangrijke Excel en Word bestanden, belasting en boekhouden en internetbankieren ben ik zeer verontrust.

Wie o wie kan mij helpen?

Bij voorbaat heel erg veel dank.

Dutch
 
Die mail delivery is in feite de afzender. Het lijkt of jij een mailtje verstuurd hebt maar die retour is gekomen. De bedoeling is dan dat je hem opent en aangezien het mailtje besmet is ben je geinfecteerd (als je geen virusscanner zou hebben)

Mailtjes gewoon verwijderen
 
Iedereen heeft op dit moment veel last van het worm_netsky virus. De D en de P variant. Inderdaad niet openen en verwijderen. Deze mailtjes komen binnen via adressenboeken van onbekende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan