E-mail probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter yanik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Ik heb een e-mail adres bij hotmail en nou kan ik mre voor de tweede keer niet meer aanmelden. Ze sturen alle codes om mijn account te herstellen naar een adres dat ik 10 jaar geleden of zo opgegeven heb en niet meer bestaat. Hoe kan ik microsoft nou benaderen? Ik heb allerlei belangrijke dingen op mijn e-mail adres. Zeer belangrijke dingen. Help aub. Alvast bedankt.

Je moet bij http://www.hotmail.nl klikken op ww vergeten, dan je mail invullen + de tekens uit je afbeelding. Vervolgens klik je op volgende, dan kan je kiezen, mail naar alternatieve mailadres, geheime vraag, en klantondersteuning. Klik op het rondje voor klantondersteuning en volg de instructie, dan gaat het goed!

jullie berijpen het niet. Windows heeft de account geblokeerd en beweert een code te hebben gestuurd naar een e-mail adres dat ik vroeger had maar het adres bestaat niet meer. Ik moet dus microsoft benaderen. Ik ben in het verleden al eens door jullie geholpen. Toen heb ik microsoft benaderd. Nou weet ik niet meer hoe ik ze moet benaderen.

Laatst bewerkt:
Verplaatst naar Software/Messengers en sociale netwerken

Mod sectie besturingssystemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan