Goedemiddag,
Wat bedoeld u precies?
Uw zin "Het domein pgbennekom.nl zit het ip-adres 195.5.163.171" zegt namelijk niks.
Voor wat betreft mail die naar uw domein gestuurd word, waar deze heen gaat is volledig afhankelijk van hoe u DNS ingesteld heeft. Hetzelfde geld voor uw domeinnaam.
Wij leveren standaard DNS bij onze hostingpakketten, wij doen echter geen aanpassingen in uw DNS, want deze is al voor onze diensten ingesteld op het moment dat u de login gegevens ontvangen heeft.
Wijzigingen in uw DNS is daarom iets waar wij geen ondersteuning op bieden.
Daarnaast zie ik dat u vraagt dat de mail naar een ipadres gestuurd word dat niet bereikbaar is, dit is dan zo door u, of door een technisch persoon / website bouwer of andere partij die u de inloggegevens van het hostingaccount gegeven heeft aangepast.
Daarnaast weet ik niet helemaal wat u nu bedoeld en wil bereiken.
Als uw mail naar dit ipadres gaat, kunt u niet het ipadres aanpassen en verwachten dat het magisch ineens werkt.
Wij beheren het ipadres niet waar uw mail volgens u heengestuurd word: 213.207.108.77
Wellicht dat de volgende gegevens gekoppeld aan dit ipadres u wat zeggen:
org-name: ML Consultancy
country: NL
org-type: LIR
address: De Steenbok 1
address: 5215MG
address: 's Hertogenbosch
address: NETHERLANDS
phone: +31738800088
fax-no: +31738800099
Mijn conclusie:
Op basis van de bovenstaande uitleg, kan ik u enkel uitleggen dat u in kan loggen op uw hostingaccount om de DNS te wijzigen, en hiermee de mail op een andere server uit te laten komen.
Echter zorgt dit niet dat magisch emailaccounts van de ene server naar de andere server overgenomen worden en het dus ineens werkt.
Ik kan u niet vertellen hoe de huidige situatie tot stand gekomen is, en hoe dit het beste op te lossen is.
Dit is ook iets waar wij geen ondersteuning op kunnen bieden.
Wellicht dat er iemand binnen uw organisatie is die hier meer van weet.