e-mail soms niet soms wel binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
346
Ik krijg soms e-mails waarvan ik weet dat ze aan mij verstuurd zijn niet binnen. Ik gebruik outlook express, heb kabelinternet via @home via een edimax router.
Vandaag stuurde ik vanaf mijn werkadres via kennisnet verschillende e-mails naar mezelf die ik hier niet ontving.
De helpdesk van @home vertelde me dat de betreffende e-mails niet op de server stonden en dat er geen storing was op het tijdstip dat ik ze verzond.
Het zou kunnen liggen aan Norton, of aan de firewall in de router. Nu breekt het zweet me al uit als ik in de handleiding van die router kijk, dus ik vraag langs deze weg of iemand dit probleem wellicht kent en me in gewone mensen taal kan uitleggen wat ik moet doen

alvast ontzettend bedankt,
 
ik denk eerder dat norton ze tegen houd dan je router. deze heeft een ingebouwde firewall maar houd niet je email tegen.
ik zou eens beginnen met norton te verwijderen en het dan nog eens proberen.
als je toch een virusscan wilt hebben download er dan 1. www.free-av.com deze is gratis en je kan hem gewoon updaten.
succes.
groeten rene
 
Sorry voor mijn late reactie, druk druk druk, Is dat echt zo? Ik heb norton antivirus 2003 binnenstebuitengekeerd en ik kan nergens iets vinden van een firewall. Zit íe er stiekem op?

Quote:
"als je toch een virusscan wilt hebben"
Dit suggereert toch niet dat een virusscanner een overbodige luxe is, hè? NAV heeft me toch ook al heel wat problemen bespaard.
 
nee ik bedoel hiermee dat (bji mij tenminste wel) norton je pc erg vertraagd bij het opstarten. de virusscanner die ik aangaf doet dit niet.
het verschil is alleen wel dat norton de in en uitgaande email checkt en free-av niet, free-av grijpt wel in als je email hebt waar een virus inzit.
het is alleen om te proberen. haal norton er maar eens helemaal af. kijk of je instellingen van je email onder outlook zijn zoals ze moeten zijn en kijk dan eens wat ie doet.
succes
rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan