E-mail terughacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunpayer

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Ik heb een probleem, mijn e-mail is pas geleden gehacked door iemand, ik weet niet wie maar ik weet wel dat ik mijn e-mailadres terug wil, heeft iemand misschien een idee hoe ik die kan terug krijgen/hacken, ik heb een hekel aan die hackers en zou graag willen weten hoe ik dus de mail terug moet hacken.

Mvg, Gunpayer

Het is een @live.nl account.. maarja ik ken meer mensen met dat probleem dus als iemand het kan uitleggen kan ik ook mijn broer enzo ermee helpen.

Mvg, Gunpayer

nee, dat lukt ook niet, heb alles al geprobeert maar ben radeloos.. ik hoop echt dat iemand weet hoe ik het anders kan doen of evt. een programma of zoiets.

Mvg

Inloggen op je account en het wachtwoord veranderen, dat wil meestal wel helpen...succes.

dat is nou juist hét probleem, ik kan niet inloggen omdat het wachtwoord verandert is..

Mvg

Contact opnemen met microsoft en heel hard hopen, maar stiekem zou ik er vanuit gaan dat je em gewoon kwijt bent gezien het een gratis client betreft en je op geen enkele manier aan kan tonen dat dat account ooit van jou was.

okee, dus de beste manier is gewoon microsoft een bericht sturen en een ander account aanmaken?

Ik ben bang van wel. En dit keer een beter wachtwoord kiezen en opletten dat je het niet laat slingeren.

Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad, was ook de geheime vraag vergeten. Moest je niet bij registratie een tweede e-mail adres invoeren? Toen kon ik het weer veranderen via dat andere e-mail adres.

Succes

Ik heb het hele topic verplaatst naar de juiste sectie.

Deze vraag heeft niets te maken met games en hoort daar dan ook niet thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan