e-mail van mijn provider illegaalsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo alloemaal

vraagje ik heb een e-mail van mijn provider gahad dat ik mp3 software en movies aan het downloaden ben en dat dat strafbaar is (tuurlijk weet ik dit )
wie weet in hoevere moet ik mijn hier wat van aantekken en dat het ook naar fbi en nderglijke gaat

hoe serieus moet ik dit nemen

alvast bedankt

Je hebt een mailtje van je provider gehad??? Wat voor provider heb je dan in godsnaam?

In ieder geval kan het geen kwaad om een goede firewall te installeren. Dat de FBI je komt opzoeken lijkt me overgens ook sterk. De FBI heeft geeneens jurisdictie in nederland...

Weet je zeker dat het niet om een hoax gaat (onzin email)

Groeten,

Laatst bewerkt:
Geplaatst door djoeke

wie weet in hoevere moet ik mijn hier wat van aantekken en dat het ook naar fbi en nderglijke gaat
FBI? Ik weet niet in welk land je woont, maar in Nederland hebben we niets met de FBI te maken.

Wat je je er van moet aantrekken zal vast in de email staan. Eigenlijk zou je die mail eens hier moeten plaatsen, want ik heb het idee dat iemand een geintje met je uithaalt.

[offtopic] Wel eens van een punt, komma of hoofdletter gehoord? Dat leest vele malen prettiger!

Ja goed idee, post dan gelijk even de header... Kan je zien waar het precies vandaan komt (server ed)

Volgens mij zijn de meeste providers juist TEGEN het doorgeven van klantgegevens aan justitiele instanties, vanuit hun privacy beleid!!

Groeten,

he lachen maar het is wat gezina zegt het klopt ik weet genoeg bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan