Ik had ongeveer drie kwartier geleden een email. Ik was bezig met deze e-mail binnenhalen, maar dat ging niet helemaal goed (volgens mij). Nadat OE een half uur op ontvangen heeft gestaan heb ik op stoppen geklikt en liep OE vast. Ik heb toen de computer opnieuw opgestart. Daarna heb ik de e-mail opnieuw binnengehaald. Nu was de mail zo binnen.
Ik heb het idee dat ik een groot e-mailbericht (misschien met bijlage) ben misgelopen door het vastlopen van OE. Is hier nog iets aan te doen of ben ik die e-mail gewoon kwijt.
Volgens mij hebben recovery-programma's geen zin omdat de e-mail nog niet helemaal binnenwas en ik de e-mail niet heb verwijderd. Dit weet ik alleen niet zeker.
Alvast bedankt.
Ik heb het idee dat ik een groot e-mailbericht (misschien met bijlage) ben misgelopen door het vastlopen van OE. Is hier nog iets aan te doen of ben ik die e-mail gewoon kwijt.
Volgens mij hebben recovery-programma's geen zin omdat de e-mail nog niet helemaal binnenwas en ik de e-mail niet heb verwijderd. Dit weet ik alleen niet zeker.
Alvast bedankt.