E-mail verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik had ongeveer drie kwartier geleden een email. Ik was bezig met deze e-mail binnenhalen, maar dat ging niet helemaal goed (volgens mij). Nadat OE een half uur op ontvangen heeft gestaan heb ik op stoppen geklikt en liep OE vast. Ik heb toen de computer opnieuw opgestart. Daarna heb ik de e-mail opnieuw binnengehaald. Nu was de mail zo binnen.

Ik heb het idee dat ik een groot e-mailbericht (misschien met bijlage) ben misgelopen door het vastlopen van OE. Is hier nog iets aan te doen of ben ik die e-mail gewoon kwijt.

Volgens mij hebben recovery-programma's geen zin omdat de e-mail nog niet helemaal binnenwas en ik de e-mail niet heb verwijderd. Dit weet ik alleen niet zeker.

Alvast bedankt.

Als de email al bij de server van je provider is weggehaald, en door een vastloper van oe nog niet in je inbox is verschenen, is de mail voor 100% verdwenen.
Terughalen van email als het eenmaal is verwijderd is nagenoeg niet mogelijk.
Recovery van verwijderde mails, of een geleegde prullenbak is niet mogelijk.

Ik ben bang dat deze mail inderdaad weg is.
En als het belangrijk was, en je reageert er niet op (omdat je hem niet hebt) krijg je hem vanzelf wel weer. :rolleyes:

Daar was ik al een beetje bang voor. Ik denk niet dat het een belangrijke mail is, maar het probleem is dat ik dit niet zeker weet. Je hebt wel gelijk dat als het een mail is waar ik op moet reageren ik deze nog wel een keer krijg.

Nu nog even proberen uit te zoeken van wie die is. Ook al zal dit waarschijnlijk niet lukken.:(

Bedankt voor het meedenken:thumb:

Je kan ook je instellingen van je account aanpassen. Als je bvb. een vinkje zet voor e-mail op server laten staan voor 1 dag, dan vermijd je die toestanden natuurlijk. Het nadeel is, dat je ze dan de volgende dag nogmaals binnen krijgt.

Dat is juist iets wat ik niet wil. Anders zit ik namelijk iedere dag met 400 e-mails:confused:, maar het zou wel een oplossing zijn. Het probleem blijft dan echter dat ik deze e-mail kwijt ben.

Ik laat het gewoon zo. Dit is de eerste keer sinds ik dit e-mailadres heb. Ongeveer 4 jaar. Daar is dus wel mee te leven;)

400 mails, mazzelaar.. Had ik er maar zo weinig.

Anyway; uuhm, bij mij wordt de mail altijd nog een keer opgehaald mocht het mislukken. Hierdoor kan het voorkomen dat ik de mails dubbel binnenkrijg.

Je zou eventueel de zoekfunctie erop los kunnen laten maar ik ben bang dat de mail ergens tussen wal-en-schip terecht is gekomen, of om technisch te blijven, tussen je mailbox en de server is blijven hangen..

Dat is alleen mijn wanadoo adres. Ik heb ook nog zo'n hotmailadres waar alleen maar spam op binnenkomt:(
En nog een g-mail adres waar ik niet eens meer naar kijk.

Verder ga ik morgen even kijken. Nu ga ik slapen. Ik had al weltrusten gezegt;)

Ik heb de mail niet meer teruggevonden:(

Ik heb ook geen herinnering gehad van iets. Misschien komt dat nog.

Bedankt allemaal voor het meedenken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan