E-mail versturen aan een groen mensen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bw001

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
57
Hallo

is het mogelijk in bv mijn adresboek en groep contacten aan te maken die ik in 1 keer mail te sturen zonder dat ik ze stuk voor stuk aan moet klikken

ik krijg ook wel mail daar vstaat bij aan: Undisclosed recipents heeft dat er ook mee te maken....
 
ja! klik op adressen, maak nieuwe groep aan, tijdens maken kun je selecteren uit je bestaande adresboek of nieuw invoeren.
 
Uit de Help van OE:

Groepen contactpersonen maken

Als u een bericht naar meerdere contactpersonen tegelijk wilt verzenden, kunt u voor deze personen een groep maken. U hoeft enkel maar een groepsnaam (of alias) te maken en afzonderlijke contactpersonen aan de groep toe te voegen. Typ vervolgens bij het verzenden van e-mail de naam van de groep in het vak Aan.

Selecteer in het adresboek de map waarin u een groep wilt maken. Klik op Nieuw op de werkbalk en klik vervolgens op Groep.
Het dialoogvenster Eigenschappen wordt weergegeven. Typ de naam voor de groep in het vak Groepsnaam.
U kunt op diverse manieren personen aan de groep toevoegen:
Als u een persoon wilt toevoegen vanuit het adresboek, klikt u op Leden selecteren en vervolgens op de gewenste naam in de adresboeklijst.
Als u een persoon rechtstreeks aan de groep wilt toevoegen zonder de naam toe te voegen aan het adresboek, typt u de naam en het e-mailadres van de persoon in het onderste gedeelte van het dialoogvenster Eigenschappen en klikt u op Toevoegen.
Als u een persoon zowel aan de groep als aan het adresboek wilt toevoegen, klikt u op Nieuwe contactpersoon en voert u de gewenste gegevens in.
Als u een adreslijstservice wilt gebruiken, klikt u op Leden selecteren en vervolgens op Zoeken. Selecteer een adreslijstservice in de vervolgkeuzelijst Zoeken in.
Als u een adres hebt gevonden en geselecteerd, wordt het automatisch toegevoegd aan het adresboek.
Herhaal deze procedure voor elke persoon die u aan de groep wilt toevoegen.
Opmerking

Als u in het adresboek een afzonderlijke lijst met groepen wilt weergeven, schakelt u in het menu Beeld de optie Mappen en groepen in.
U kunt meerdere groepen maken en contactpersonen kunnen tot meerdere groepen behoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan