E-mail versturen vanuit Microsoft word.

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
95
Sinds kort ben ik in het bezet van een computer met Vista home edition en Microsoft office 2007.

"Vroeger" in Office 2003 kon je vanuit word rechtstreeks een e-mail verzenden deze functie gebruikte ik eigenlijk wel regelmatig. Nu kom ik erachter dat dit nu niet meer kan ik moet dan naar Microsoft exchange, maar dat is voor bedrijven is er voor prive gebruik niet een anderen optie?

anders moet je, je documenten eerst opslaan en als bijlage versturen.
 
Uit de Help van Word 2007.

De hoofdtekst van een document verzenden als een e-mailbericht.

Als u een document wilt verzenden als een e-mailbericht (en niet als een bijlage), moet u de opdracht Verzenden naar e-mailadres toevoegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Word.
Klik op Aanpassen en klik in de lijst Kies opdrachten uit op Alle opdrachten.
Klik op Verzenden naar e-mailadres en klik vervolgens op Toevoegen om de opdracht toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang.
 
In sommige gevallen is de knop "Verzenden naar E-mailadres" en de knop "E-mail" na installatie in de werkbalk "Snelle Toegang" niet actief"
Dit wordt automatisch opgelost na installaatie van update SP2 Microsoft Office 2007.
Succes.
 
bedankt voor het antwoord ik kon in de opties van word alleen maar die exchange vinden, maar misschien moet ik eerst nog updaten hoewel ik 2007 pas 14 dagen heb en toen meteen geupdate. Ik ga nog maar even zoeken.
 
Ik heb precies gedaan wat Cor aangaf, en gezocht naar update's maar het resultaat is, dat het nog steeds niet werkt de knop staat er nu, maar doet niets er staat ook een knop voor verzenden als bijlage maar daar krijg ik een foutmelding wordt toch knippen en plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan