E-mail verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kruithof

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Sinds kort heb ik een ADSL aan sluiting en een abonnement bij zonnet.
Ik ben verbonden met een ADSL 4 poort modem/router. Alles werk goed behalve e-mail verzenden met outlook, dit lukt niet meer.
Inkomende post werk wel,ook de post van mij vorige (gratis) provider.

De eerste vraag die opkomt: Heb je de mailservers goed ingesteld?

Vink bij accounts in outlook verbinden via lan uit het zelfde probleem had ik ook !!! :D

Kruidhof

na de tip van Bartb112

moet je de uitgaande post, van je andere account ook instellen op die van zonnet

je verstuurt namelijk via zonnet en niet via die andere

alles staat volgens mij goed maar ik krijg nog steeds de foutmelding: ( poort 25,beveiligd(ssl):nee,serverfout:550.foutnummer:0x800ccc79) als wat wil verzenden

Geplaatst door Kruithof
alles staat volgens mij goed maar ik krijg nog steeds de foutmelding: ( poort 25,beveiligd(ssl):nee,serverfout:550.foutnummer:0x800ccc79) als wat wil verzenden

Heb je dit op meerdere pc's? of maar op 1. Als dit maar op 1 is leeg dan even je postvak uit. Komt namelijk vaak voor dat daar een corrupt mailtje instaat die niet aan de regels van een emailadres voldoet zoals neergelegd in RFC822.

ps. Zet ook je firewall/virusscanner even uit om te kijken of die de boel niet blokkeren.

E-mail probleem(Hr KRUITHOF

ik lees dat er iemand problemen heeft met het mailen bij zonnet, nou ik kan al 2 dagen niet meer mailen (ophalen.verzenden)waarschijnlijk ligt de server eruit,
ik heb dit geplaatst in het forum van zonnet ,toen melde zich ook al iemand met dat probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan