E-mail verzonden vanuit mijn Hotmail, maar niet door mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

hakuna1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Hallo,

Ik heb er al een paar keer mee te maken gehad dat een e-mail wordt verzonden vanuit mijn Hotmail-account, terwijl ik zelf daar niets mee doe. Het bericht is gewoon een spam-bericht met als onderwerp 'Hello'. Er staat een kopie van dat bericht in de map Verzonden items en het bericht wordt op allerlei tijden verstuurd, maar ik ben dan niet online geweest.

De eerste keer werd het bericht naar mijn contactpersonen verstuurd. Die vonden het dus vervelend, want het komt van mij maar het is een onzinverhaal. Ik heb contact gehad met het Windows Live Hotmail Support Team, en die adviseerden me Windows Defender te downloaden, een virusscan uit te voeren, de Windows update op te vragen en te installeren, mijn tijdelijke internetbestanden allemaal weg te gooien, kortom: ik heb het allemaal braaf gedaan. Kort daarna was het weer zover en ineens waren ook mijn contactpersonen allemaal uit MSN verdwenen, ofwel: ik kreeg 21 vragen van mensen of ik ze (opnieuw) wilde toevoegen. Dat deden mijn contactpersonen niet zelf, maar die vragen kwamen gewoon vanzelf.

Nu vandaag, een paar maanden verder, kreeg ik ineens 54 e-mails in mijn mailbox van e-mails die door de postmaster waren teruggestuurd. Bij de verzonden berichten stonden weer de e-mails en dit keer zijn ze verstuurd naar allerlei (Italiaanse?) e-mailadressen (...@... .it). Ik heb geen flauw benul wat dat voor e-mailadressen zijn. En zojuist, een uurtje geleden, precies hetzelfde verhaal.

Er zit dus iets niet goed, maar wat? Is iemand hiermee bekend? Ik kan nog gewoon elke keer in mijn Hotmail komen en ik mis verder ook geen e-mails o.i.d. Maar het is irritant dat het gebeurt, want ik weet niet of ik mijn Hotmailaccount nog wel kan gebruiken en als het naar contactpersonen gaat, gaan die mij misschien blokkeren en daar zit ik ook niet op te wachten. Wie helpt?

ik zou eerst eens beginnen met een wachtwoordwijziging en ook een andere controle vraag
en dan afwachten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan