e-mail via hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb altijd met outlook expres gewerkt, en daarin heb ik ook een hotmail account aangemaakt, tot zover gaat het goed.
Maar nu wil ik ook rechtstreeks via hotmail e-mails verzenden, als ik een e-mail aan mijn eigen doe dan komt dat onmiddelijk binnen, maar hoe komt het , als ik mijn verzonden items zie dan staat dat daar niet bij, graag uw hulp

De verzonden hotmails komen niet in de outlook verzonden map te staan.
Dit klopt en kan ook niet gewijzigd worden
Een e-mail maken in outlook en verzenden via hotmail zal waarschijnlijk ook niet gaan.

Freepops is de oplossing om toch hotmail/gmail mail te kunnen verzenden/lezen via OE, het mooie is dat dit perfect samenwerkt met spampal! (en thunderbird )

Misschien lost dit het probleem op.

Neen ik bedoel dat ik een e-mail aanmaak in hotmail en verzend in hotmail, maar dan nog vind ik ze niet terug in verzonder items in hotmail

ow, ruis op het kanaal...
Nee dan klinkt het mij inziens meer als een bug dan als een foute instelling.

Als je webbased via hotmail.com een mail verzend, komt dan die mail wel in je verzonden berichten vak? Misschien ligt daar het probleem wel.(?)

Ja nu werkt het , maar moet ik telkens aanvinken dat ik een copie kan bewaren naar mijn verzonder items, is dat niet vast in te stellen dat er altijd een copie wordt achter gelaten, zoals in outlook expres

In de webmail? Nee niet dat ik weet.

Ik denk toch sterk dat OE corrupt is geraakt door iets, want volgensmij is er geen instelling in OE die dit doet.

Ik weet dat OE niet te verwijderen is, maar misschien kun je het herinstalleren samen met IE. Hoe dat moet weet ik niet eerlijk gezegd, maar vast iemand anders wel.

NB.Anders is het misschien een idee mozilla thunderbird te gebruiken ipv OE.

EDIT
Die instelling is er wél! :D
OE> extra> opties>tab verzenden> bovenste vinkje: kopie van verzonden berichten opslaan in de map verzonden items.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan