E-Mail Vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Softwarefreak

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Hoi.

Ik zou graag achter het mailadres willen komen van iemand. Het is een zij, we kennen elkaar, maar zijn nooit in de gelegenheid om met elkaar te praten.

Ik weet hoe ze heet en heb haar adres, maar ik zou graag haar email adres willen traceren.

Heb trouwens alleen maar goede bedoelingen.

Groet,;)

Als je haar adres hebt kun je toch contact met haar opnemen.:D :thumb:

Mensen geven, vaak niet ten onrechte, hun e-mailadres niet af. Dat dringt n.l. al veel dieper de privacy in.
Eerlijk gezegd.........als ze had gewild dat je haar mailde, had ze echt wel een manier gevonden om haar adres te geven.

Neem een raad van me aan...............mail haar niet via een achterhaald adres.
Als het al te achterhalen is.

Schrijf even een briefje en doe die op de post, als ze terug schrijft weet je meteen of ze contact met jou wil.

Even bellen kan ook, en als je bij elkaar werkt hoef je toch niet te mailen, vraag je gewoon wil je een keer met me uit hahaha.
Lijkt wel een bemiddelings site hier.

Het Helpmij Love Forum! :p

Hoe oud zijn jullie? Kan ik helaas niet zien.....
Koop een mooie kaart en zet er op dat je haar leuk vind en wat wil afspreken. Etentjes doen het nog steeds goed. Zij mag uiteraard kiezen waar.

Succes,
Raymond

Dank je wel allemaal.

Ik ben normaal ook heel direct, en niet verlegen.

Maar jullie kennen de situatie niet, en heb ook geen zin om dit uit te leggen.

Maar, heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Hoe kom ik achter een email adres.

Gr,:)

Mag een paar centen kosten zo'n etentje:love: :p :D

Hoe kom ik achter een email adres
Alleen maar door het haar EERLIJK te vragen.
Ik zou afknappen op een vent die achter mijn rug om was wezen snuffelen.
Als je jezelf niet uit de markt wilt prijzen kun je het ECHT beter laten.

Zo was het wel genoeg, gewoon email adres vragen en niet op een slinkse manier achter zien te komen.
Discussie gesloten jongens en meisjes:thumb:

Nou hier word ik ook niks wijzer.

Had mijn vraag beter alleen bij het vragen over het email adres kunnen laten.

Wijzer ben je wel geworden na al die oplossingen die er aangedragen zijn, gewoon even een telf. en vragen mag ik aub je e-mail adres want ik vind jou zo aardig en wil graag met je mailen.:rolleyes: ;)

Er bestaat niet zoiets als een e-mail adres boek zoals een telefoonboek dat is. Dus evenn opzoeken is er niet bij.
Dus het beste is om haar even te bellen of desnoods een kennis van haar benaderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan