e-mail virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom40

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2003
sinds enkele dagen krijg ik e-mails met het w32.yaha virus van iemand met een hotmail adres ik heb deze persoon verwittigd maar hij wil er niets aan doen het probleem is nu het virus komt binnen en norton anti virus 2003 verwijdert en dan komt er een foutmelding en ik krijg mijn andere mails ook niet meer binnenwat kan ik hier aan doen heb reedes incredi mail geprobeerd en is juist het zelfde en mijn e-mail veranderen wil ik niet HELP

Verplaatst van hardware XP naar virus / geinfecteerd?

Welk emailprogramma heb je nog meer behalve incredimail? Je kunt die persoon ook in de blokkeerlijst zetten (in outlook express), dan krijg je geen mail meer van die persoon
Groetjes, Tanja

tom40,

Het heeft geen zin om die persoon te zeggen dat hij een virus heeft, want het virus komt waarschijnlijk niet van hem ook al staat zijn naam en email adres in het mailtje.

Het Yaha virus heeft namelijk als eigenschap dat het iemand uit het een email met een virus verstuurd van iemand uit de adressenlijst van de besmette persoon en dus weet je niet wie de besmette persoon is.

Om je probleem op te lossen met je inkomende email moet je dit doen:

Open Norton antivirus en ga naar opties-email-en vink uit "scan voor inkomende email"-ok.

Open nu je incredimail. De emails zullen nu wel binnenkomen. Verwijder alle mailtjes waar een gevaarlijke bijlage in zit. En verwijder die emails daarna uit de verwijderde emails.

Open daarna NAV-opties-email-vink aan "scan voor inkomende email"-ok.

Probleem opgelost.

ik heb hem geblokkeerd maar helpt niet toch bedankt voor de tips denk dat ik mailwasher ga instaleren nogmaals bedankt

re: w32. Yaha virus

Hallo,

Ik heb dergelijke email ook vaak binnen gekregen.
Bericht gestuurd naar diegene van wie ik hem kreeg maar die wist nergens van.( Email werd verstuurd zonder opdracht te geven)
Mailwasher heeft bij mij echt geholpen, dus succes

Groetjes Tonia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan