• Onderwerp starter Onderwerp starter roco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roco

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2002
ik heb xp opnieuw geinstaleerd en netjes voor de "format c" mijn adres boek en wat e-mail berichten gesaved.
maar nu kan ik er maar niet achter komen in welke map ik de files moet plaatsen.
ik heb ook al importeren gedaan maar dan kan ik niet een verwijzing maken naar mijn D schijf.
Wie kan mij helpen.
BVD

En toch moet je de locatie kunnen opgeven. Zie afbeelding.

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• importerenoe.jpg
    importerenoe.jpg
    21 KB · Weergaven: 73
dat zou je wel denken maar als ik nijn adressen bestand wil importeren krijg ik een fout melding.
wat ik eigenlijk wil weten is waar windoes het adressen bestand en de e-mail berichten opslaat zodat ik de bstanden er heen kan "slepen"

De foutmelding betreft.
Er is een fout opgetredentijdens het importproces,
Het importproces kan niet worden voltooid.

Controlleer via eigenschappen of het adressenbestand het "alleen lezen" attribuut heeft. Verander dat. Zie je wel je adressenbestand op de D-schijf?

Groetjes,
Bennie

ik moest hem inderdaad veranderen in alleen lezen maar de fout melding blijft komen.
misschien een domme vraag, je zegt... Adressenbestand is *.wab ....Die * is die belangrijk want hij staat er niet bij.
ondertussen zijn de oude email berichten weer terug gezet maar ja met 55 adressen in het adressen bestand was dat wel het minst belangrijk

Nee, je moet hem juist niet veranderen in alleen lezen. Die * staat voor een naam van het adressenbestand. Bijv. Roco.wab. Die naam kan dus verschillen. Let erop dat alle bestanden zichtbaar zijn (zie mapopties configuratiescherm).

Groetjes,
Bennie

Ik heb het zoeken naar de fout melding maar opgegeven en toch maar weer alles handmatig ingevoerd (gelukkig ook een backup op papier geprint)
alles is weer okidokie
Bedankt voor je hulp bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan