e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Ik kan opeens geen mail meer verzenden en ontvangen, krijg steeds een foutmelding zie bijlage.
 

Bijlagen

  • fout melding.doc
    40,5 KB · Weergaven: 64
kon je wel verder op internet¿ tijdens die foutmelding¿
 
Melding heb ik ook regelmatig wanneer ik mail ophaal bij Zonnet.
Na een tijdje is het weer over.
Vermoedelijk hebben ze dan een storing of zijn ze met onderhoud bezig.
Je zou eventueel kunnen proberen om de instellingen wat te veranderen en voor langere perioden te kiezen van de time-out.
 
Kan al geen post meer ontvangen en verzenden sinds 28-09 dat vind ik al aardig lang, heb mijn post nu opgehaald via de site van zon.
 
hoe en waar kan ik de instellingen veranderen en voor langere perioden te kiezen van de time-out.
 
Ik heb de time out al langer gezet maar ik kan nog steeds geen mail ontvangen/verzenden.
 
Misschien is het verstandig om het account van Zonnet eens volledig opnieuw te installeren en dan eens te kijken wat er gebeurd.
 
Realiseer me plotseling nog iets, heb je misschien onlangs een firewal of virusscanner geinstalleerd?
 
Nee ik draai al tijde met fire wall en virus scanner nooit geen problemen gehad
 
Misschien moet ik inderdaad het account van zonnet eens opnieuw moeten installeren om te kijken of dat helpt.

Er schiet ineens wel wat in mijn gedachten, ik heb vorige week mijn pc op virussen laten scannen en had een virus (worm) is toch langs mijn scanner gekropen :(
Ik heb deze vewijderd en volgens mij begonnen toe de problemen.
 
Na lang zoeken heb ik de oorzaak gevonden.
Het was toch de virusscanner, vreemd deze gebruik ik al tijden en heb nog nooit problemen gehad.
 
Na lang zoeken heb ik de oorzaak gevonden.
Het was toch de virusscanner, vreemd deze gebruik ik al tijden en heb nog nooit problemen gehad.
Kan natuurlijk niet mijn virusscanner uit zetten, wie weet hier een oplossing voor.
 
Welke antivirus is het? Misschien er af gooien en even opnieuw installeren?
 
Ik bedoel het is mijn firewall, deze gebruik ik ook al tijden en ook nooit geen problemen gehad.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen.
 
Outlook Express toegang geven om een verbinding te maken moet je probleem oplossen.

Hoe dat moet verschilt per firewall.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan