E-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Hoe ka nik liedjes verzenden per E-mail?Er komt steeds een bericht "message is too large"Ik weet dat ik datmoet verkleinen maar ik weet niet hoe.
Ik werk met incredmail.

Geluidsbestanden zijn vaak al gecomprimeerd (als je dat bedoeld).

Waar komt deze probleemmelding vandaan? van jou mailprovider, van incredimail of van de mailprovider van de ontvangende kant?

Als het je mailprovider betreft, kan het misschien helpen om een ander account aan te maken bij bijvoorbeeld yahoo of Gmail (als je er aan kan komen).

Als Incredimail de melding genereerd, kan je misschien gaan zoeken naar een instelling waarmee je de maximum mailgrootte kan aanpassen.

Als de melding van de ontvangende partij komt, dan zal je er waarschijnlijk weinig aan kunnen doen. Optie is misschien om het bestand te uploaden naar een internet site (meesta internetaccounts hebben ook een webruimte inbegrepen). Door een link naar de site te mailen naar de ontvanger, kan je de ontvanger zelf de mail laten ophalen.

Het komt van incredimail zelf.Ook methotmail is het bestand te groot. Nochtans heb ik al veel mails ontvangen met een bijlage,een foto dat gaat maar de rest niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan