E-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
XP prof geinstalleerd. Alles werkt, behalve ,als ik een e-mail krijg met een link, dan kan ik niet op die link doorklikken. Norton 2004 firewall staat aan, en van Xp staat de firewall uit. Wie kan mij helpen.

Vr.gr.Joop

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel? En anders even deze link nalezen: *klik*

Heb je SP2 geïnstalleerd op je PC?
Zoja, dan is er in de IE een extra optie die automatisch aanstaat die pop-ups blokkeerd.

Je zullt die dan terug af moeten zetten. Dat zou je moeten vinden onder tools of options of zoiets. Ik kan het je niet vanbuiten zeggen, ik gebruik avant browser i.p.v. IE.

Ik heb alles geprobeerd, maar helaas nog niets. Ik kan wel de interne link van helpmij die hier in de antwoorden staat zoals klik hier openen. Maar zo gauw een http url is gaat het niet.

Joop

Dit heb ik gedaan, maar dat werkte goed. Maar het is een link vanuit e-mail zoals ik een bericht krijg van helpmij er is een mail, dan kan ik niet doorlinken .
Dat werkt nog steeds niet.

Vr.gr Joop

Mmmm...zou het niet zo gauw meer weten, staat HTML wel aangestipt? In OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden, zo staat het bij mij.

b6au6u.jpg

Ik zou het verder niet zo gauw meer weten, iemand anders wellicht?

Gezina, ik heb alles wat je hebt verteld , nog een keer gedaan en nu werkt het perfekt. Hardstikke bedankt voor de medewerking.

Vr gr Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan